2011, please be good to me.

Assalamualaikum :)

hihihi. the last piece of writing for the year, 2010. i looked back of what the past 365 days have brought me and can't stop regretting than being proud of everything i'd done and what i've become. it's a bittersweet year i can say. full with laughter, joy and not to be forgotton, tears as well.



segala yang baik aku akan simpan, peluk ketat ketat biar masuk dalam dasar hati yang paling dalam sekali. banyak yang jadi sepanjang setahun ni. jadi faci untuk program Gulau yang sampai sekarang entrinya terkubor layu dalam draft, program program bersama GPMS, training pusat di uum dengan pasukan taekwondo uum yang gila punya best, medalist MASUM 2010 di Usim yang nasib entrinya serupa dengan program Gulau, terkubor layu tak siapsiap, dinner untuk medalist Anugerah MASUM UUM 2009 di Kangar, Langkawi, Penang yang mana korang boleh baca dalam entry ni, program program di DPP Sime Darby UUM, dapat call dari diaAidilfitri terakhir di uum, Aidiladha, jumpa Kak Anish, jumpa Fiza, Thailand, program kat litar Go-Kart, lepak dengan crew Go-Kart, birthdays, beli uniform taekwondo DAEDO baru, pesta konvo, macam-macam. nak listkan, banyak sangat. 

tak kurang juga perkara-perkara yang mengundang air mata, yang mengundang ketergurisan hati and everything. sirius banyak. antara yang paling takleh lupa time tisu ankle kanan koyak masa tengah training pusat untuk ke Majlis Sukan Universiti Malaysia (MASUM) di Usim bulan May aritu. terbaik dari ladang, saket jangan cakaplah. seminggu before tournament pulak tu. tiap hari nanges mengenang nasib. lagi yang sedih? herm, Kak Eton dah abes belaja, dah takkan jadi penduduk di paras dua Anjung Zamrud lagi. masam muka ngan rumet, tak kawan dengan pakcik, marah ismail, ibu jari kaki kena pijak time training, handphone Samsung hadiah birthday dari abah hilang kena curi, uniform taekwondo ADIDAS hilang kena curi, dan banyak lagi. macam macam. sampai tak ingat pon ada. heee :D 

dan bekalan yang ingin aku bawa ke tahun baru yang mana kurang dari dua jam je lagi ni, hanyalah yang indah indah sahaja. yang mana sedih, pahit, kurang manis dan masam tu, memang aku tak nak ingat dah. jangan sebok nak menumpang pulak. biarlah diorang tu jadi kenangan sahaja. takyah nak ungkit lagi. kita buang yang keruh, ambik yang jernih, ye dak. 

dan yang pastinya aku mengharapkan 2011 ni membawa sinar baru untuk aku, family, dan kenkawan jugak. azam tahun baru aku dah pernah listkan dalam entry ni. so, aku tamau dah ulang balek kat sini. aku harapkan yang terbaik untuk 2011 yang mana merupakan final year dan jugak final semester untuk aku sebagai bakal siwazah uum ni, InsyaAllah. yang pasti, paper sem depan sume tough nak mati, dan memang aku kena buat betol betol. no play play no more. God, help me please! 

MASUM Usim 2010.









Kem Motivasi Gulau 2010









Kem Motivasi bersama GPMS UUM






ahh. quite an essay i made up there. sebab tu bagi korang tengok picture banyak banyak pulak. these are some of the pictures yang tak tertayang kat sini. so, aku balas dendam letak dalam post ni banyak banyak walaupon banyak lagi yang aku nak letak. huhuhu! for those yang aku kawan kat fb, korang boleh tengok picture ni dalam album kat fb, full version. heee :D

lastly, Happy New Year, people! :)

may God bless us all. may joy and happiness comes in abundance.

have a blast! :)

it's me, little ain~

4 peeps' gossiping:

Aleen Aiden said...

jgn peluk ketat2 sgt kenangannye..bau kepam nnt.agaga~

zEri sAfEerA said...

selamat tahun baru 2011, ain :)

semoga segalanya lebih baek dgn kehendakNya...

little ain said...

aleeen

ahaha. memories pon bau kepam eh? ngeee! kalo gitu, nak pelok aleen banyak2.

heeee :D

little ain said...

kak pirah

:) selamat tahun baru juge.

semoga Tuhan merahmati.