Convocation 2010

selamat malam semua :)

sejuk kan? hujan yang teramat kat sini. ooppss kat sini? kat mane? kat rumah ye kawan kawan. baru je sampai pagi tadi. mau gak aku bantai tido sedas. bukan dua das. aku pon tatau la kenapa aku kurang tido kali ni. selalunya bila sampai rumah, aku takkan bangun sehari tuh. tido macam orang baru lepas habes perang. but anyway, memang satu pencapaian la tu kan. at least aku boleh menepis tuduhan tak bermoral yang orang cakap, sapa sapa yang lahir bulan hujan, memang suka tido. ngeee~ *sebenarnya aku tengah bagi hint ni, if you know what i mean :)*

well, seperti yang aku janjikan entry yang aku sebenarnya tak pasti bila aku akan post tapi aku berjaya buat dengan secepat mungkin. yang telah buat aku penat nak mati pergi pbs sewa baju segala tapi last last ada sponsor lain yang bagi. penat aku berisauan, bersakit kepalaan, bersedihan gara gara tatau nak pakai baju hape time ni.

by the way, sebelom terlupa, ni adalah upacara Perasmian Pembukaan Konvocation Universiti Utara Malaysia kali ke 23, sidang ke 2 tahun 2010. aku di situ sebagai pemegang sepanduk untuk Dewan Penginapan Pelajar SIme Darby yang terchenta ini. that's why baru arini aku sampai rumah. kalo tak, memang minggu lepas lagi aku dah berangkat pulang ke tanah air. ececece! bunyi macam dudok Moscow temankan suami sambung phD. miahahaha :) gedik la kau!

anyway, aku malas dah nak cakap banyak. ngantok yang amat. saket mata dah dok nengok mende alah ni. kalo ada lagi pictures lain, nanti aku upload lagik. kalo aku rajen nak cerita pasal malam gilang gemilang ni, aku citer hokaih.


sukaaa :) cantik gilaaa.

well, ini i like the most :) pic bersama pro-chanselor uum, vice chansellor uum, pengetua Dpp Sime Darby, dan jugak felo.

safuan omar memang paling hot sekali dengan muncung yang boleh kena ikat.

haila haila haila. ini lah aku rase picture terbaik sekali dalam banyak banyak. boleh jugak aku mengabadikan sesuatu yang indah dalam cik belog aku ni kan :)

pic ni aku suka yang amat :) sebab ramai. macam happening gila.

this is my deknaaa.

abang syed budin, presiden Dpp Sime Darby.

sebelum itu, harus aku ucapkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga kepada semua pihak yang telah bekerjasama dalam mengerjakan menyiapkan aku malam tu. memang tak terbuat rasanya kalo aku sendiri yang uruskan. thanks to dayang, sebab tolong 'upgrade'kan muka aku sikit. thanks to kak izan untuk baju yang cantek itu. thanks to kak wani for the wedges. memang wedges tu mendapat pujian yang paling kencang rasanya. sebab sepanjang aku tawaf stadium tu, memang orang dok sebot pasal kasut je. then, thanks to ezlin nadia sayang for the selendang yang perfectly matches the baju tu. then, thanks a bunch to afy and lilohoney sebab tolong siapkan tudong. and lastly, thank you all yang telah memberi sokongan moral kepada aku sebelom dan selepas abes perasmian. walaupon aku nak pengsan sakit belakang pakai dengan wedges yang ketinggian membunuh tu, i had fun that night :)

good night everyone!

it's me, little ain~

8 peeps' gossiping:

Biey said...

wewitt,cik ain bermekap..ehe..gud luck final ye :)

anish said...

olololo bakpe tomei sgt ni!!! aaaaa suke suke suke! :D

tak bace post tp excited nk komen lepas tgk gamba. haha :p

lawa!

little ain said...

biey

huhu terpakse biey. sesekali untuk event macam ni.

thanks haa :) good luck you too!

little ain said...

kak anish

hahaha :) ye ke? me takot gile kot nak bagi kawan tu buat muka sebab tak pernah buat dengan dia. call fiza tapi die exam aritu. huuu sedih. Alahmdulillah oke je kan.

thank you miamor!

Unknown said...

har kan da cakap..kasut tu memg superb la malam tu..tp tuan pakai lgi cantik..saya pom disana rasa boleh da tunjuk kat mak saya nie..check!!
xada gmbar saya uncheck!

little ain said...

:)

huhu maafin ye. ni gamba dalam camera aina. gamba anda memang takde. cuba tengok dalam camera orang lain pulak, then give it to me so that i can put it in here okies.

♥ MiszNini ♥ said...

hehehe pic gmbo qila pun de gakk yea . hoho

little ain said...

huhu ade je :) cume tak letak link je. nanti ye.