mati kauuu

adeh! mati gua matiii!

aritu terpatahkan kerusi aerobik ibu gara gara dudok online atas tuh. mujo tak kena marah sebab aku chin chun chow balek uum sebelum beliau sedar. arini aku terpatahkan bunga beliau sebab ter'smash' tingkap bilik kat mende alah tu. mau tidak? dah laa panjang tak hengat. ape jenis nama bunga aku pon tatau. ituuuu.. kalo beliau nampak, konpem aku nahass.

doakan aku selamat lepas kali ni..

it's me, little ain~

8 peeps' gossiping:

moon said...

LOL!! pantas hapuskan bukti!

Syahmi said...

LOL gedebik dia skali makcik!

little ain said...

tak boleh la yang. pasu bapak besar, tak boleh nak alih. dah la kat tingkap bilik. gilaaaa la aku seminggu ni.

little ain said...

syahmi

starlet hang kang. baru tau. miahahaha

Syahmi said...

omaiguchi! sumpah takut haha

little ain said...

hahahaha sengal! mane ambek ayat omaiguchi tuh? ingatkan aku je yang pakai. grrrr

Syahmi said...

wahh bajet diva la kan ko sorang ja pakai haha :D

little ain said...

hahaha! demo ni. meme kawe gere laa.

kahkahkah!