take care everyone!

selamat petang.

aku baca blog zack tadi. risau bertandang bila tengok gambar[s] keadaan kat jitra sekarang ni. memang teruk banjirnya. fammi ngan azu pon ada bagitau thru facebook tadi yang jalan ke changloon dah tutup due to this banjir. siap bagitau yang semalam kak ija balek uum, bas boleh anta sampai Gano punya bangunan tu je, kat tengah tengah highway jitra tu. pastu sambung naik trak bomba pergi changloon. gila la..

sekarang kat uum tengah konvo kan. pastu tadi aku ym ngan fayad, dia bagitau yang konvo telah ditunda. huhu ni kali pertama kot aku dengar sepanjang almost tiga tahun pengajian kat sini. memang dah kes kritikal la ni kan. dalam nst arini pon ada cakap yang penduduk kawasan Jitra harus berjagajaga sebab paras air boleh naik lagi hingga ke paras berbahaya. aku doakan semoga keadaan ni takkan berlarutan. dan semoga takde menda yang tak elok berlaku.

aku masih lagi akan di rumah untuk seminggu ini. hopefully by the time aku nak balek sana nanti, jalan sume dah bukak. keadaan dah reda balek, seolah seolah meraikan kedatangan semula aku ke uum. *teeettt perasan la kauu!* bukan apa, kan nak exam ni. jangan la ada apa apa yang terjadi. harusla kita ingat bahawa ini real life, bukan Harry Potter. suka suki Dumbledore bagitau sem ni takde exam. it won't happen. not even in my dreams all right.

last word. jaga diri baik baik ye semua orang. jangan main air banjir. jangan mandi hujan. jaga kesihatan. take care.

baiii =)

p/s : i start to miss them already. dan aku selalu senyum sorang sorang lately. this is something.

with love.
it's me, little ain~

2 peeps' gossiping:

. said...

mm.kat tivi pun tak banyak berita pasal banjir ni.banyak berita pasal politik je sekarang.

little ain said...

aah kan bro. dah memang tengah musim nak mengundi. tu yang politik sana sini. nak beli surat kabar pon nak kena scan isi dalam dulu, baru beli.