sumpah tido.

baru balek dari kelas microeconomics. aku tatau la apesal arini aku macam kene sumpah dalam kelas. terbaek punye mengantok. siyes dowh, memang tak boleh bukak mate langsung. mesti orang belakang gelak kat aku punye, tengok kepale aku tehanggok-hanggok. macam paham je kan. walhal, aku menderita dalam kelas tu nak tido tapi nak dengar lecture jugak.

aku takot arini ade pop quiz, tu yang aku gagahkan diri pegi jugak kelas. lagi satu, sebab aku pikir lecture Prof. Madya Dr. Dan ni memang best, die sangat sempoi dan lawak, tu yang aku pulun gak tuh. memang tebaek, masuk kelas, tak boleh nak buat ape. aku dengar die melawak, tapi tak mampu nak gelak. :( huuuuuu. mujo kelas abes awal. 0250 dah abes. yes!

Alhamdulillah. pagi tadi presentation bejalan dengan lancar. aku sedikit lewat sampai ke kelas. dah la group kitorang first to present. kaki aku shaking macam nak buat tango time present tu haa. aku dah lupe camane perasaan time present kat uitm dulu. padahal mase tu lagi laa, boleh kate every week ade presentation.

then, bile masuk uum, memang payah sangat la nak ade presentationnye. aku boleh kire dengan jari sebelah tangan je bape kali. tapi bile dah jadi senior, di semester-semester dan tahun terakhir ni, baru la agak banyak presentation. so, bersiap sedialah mental dan fizikal untuk menempoh sem depan dan sem lagi satu. vavava~ dah nak grad ek. kejap je rasenye. *perasan nak grad. pastu kawen la pulak kan. ngeee~ gedik kau ain!*

lepas abes kelas M&As, aku, julie, ngan lilohoney gi lunch kat mall. tebaek punye banyak aku makan sebab aku tensyen ATM Maybank memang suke buat hal. selalu je out of service. tak paham betol. suke sabotaj aku. urgh!

oke then. rasenye dah boleh la kot slow-slow melangkah ke katil. i need to take a nap, a proper one. that usually will take the whole evening. miahahaha~ and owh, hampir lupe, aku ade integrasi sengal malam ni. yang sepatotnye kitorang perform instead of pegi jalan-jalan makan angin menghabeskan duit. so, memang perlu tido. esok holiday, tadhe kelas :)

mane-mane pon aku boleh tido. terok betol.
*gamba diambil oleh kak sue, waktu bersesak-sesakkan dalam kete untuk program Amazing English di Agro Resort, Setiu, Terengganu, 2009*

it's me, little ain~

2 peeps' gossiping:

. said...

aku dulu belajar ekonomi.mikro dapat A. makro gagal.haha.

little ain said...

perh. terer ar bro dapat A. bagos-bagos. makro lepas repeat dapat ape?