quick post.

penat penat penat. dudok melayan si taha rushdi mohd nazri. sungguh aku saket ati dengan terrorist hak sorang ni. kejenye menyusahkan idop aku.

elok aku janji dengan budok busuk nak dudok bilik malam ni, nak kene practice untuk final presentation esok. pastu boleh pulak si taha sengal tepon aku, suruh turun depan blok sekarang jugak. ee kalo boleh rekod die punye soghe, nada die tu tak tahan betol, letak kat sini, baru boleh tau camane punye perangai itu olang. hiya. nak marah pon, memang best friend aku. ketok luku macam aku satu kaum dengan die. sengal.

sekarang aku dah penat, baru lepas mandi segala. pastu aku macam dah nak tido, tapi belom study slides segala lagi. esok present pukol 9.30am. pamela nak aku dudok sane awal, punctual, since aku suke sangat lambat gi kelas. plus, nak kene pakai baju itam segala. hiya.

nak buat yang tebaek untuk esok, tapi takot. though aku tau Mr. Raihan suke aku *teeettt perasan, but yes, as a matter of fact, perasan lagik* takkan la nak bagi markah baek kalo present macam hampeh kan.

jadi, harosla aku beredar ke katil sekarang untuk tido. eh. sengal. ade pulak ke katil. seharusnya aku log off sekarang, study slides. and yes, lilohoney datang tepat pada masenye untuk bincang pasal esok. gagaga~ harosla berhenti sampai di sini sahaje.

doakan aku, lilohoney dan jugak julie untuk esok :)

inilah die penyangak dan penjenayah besame aku, taha rushdi. and he's my pretty boy :)
*gamba ini diambil sewaktu kami jadi AJK untuk Kreatif! Proffesional Talk by Aznil Haji Nawawi di Dewan Tan Sri Othman, UUM*

anyway, thanks taha sebab dah belanje makan pakai die punye kupon AJK tuh. dah bape malam kuar dengan die. kot-kot orang kat situ dah bosan kot tengok muke kite. nak nak orang yang jual ice-blended tu haa. satu malam, 3kali beli ice blended, memang boroi laa. pak lang sup utara pon same. tiap-tiap malam makan kat situ. muke same je. tadhe orang lain dah ke.

haros pegi sekarang. mau tido~

it's me, little ain~

3 peeps' gossiping:

definitely.me said...

jambu! hahaha..
i miss u dear~

anish said...

saye.suke.baju.ain.comey.tamau.kasi.saye.satu.ke?.ehe. :P

little ain said...

fiza : gagaga~ die jambu? haa memang. tapi tak lembut. penjenayah bersiri tuh! ngee~

kak anish : :) thanks kak anish. it's a batik actually. kain die pario. boleh didapati di pasar besar kedain pasar payang. miahahahaha :)

miss both of you! *big hugs*