entry ke seratus :)

Alhamdulillah. *kenyang* hehe :)

herm. setelah 2 ari selepas post terakhir, gatal tangan nak buat post baru, tapi aku simpan untuk arini. apesal? sebabnye ini adelah entry ke seratus aku. ngee~ tu pon nak bangga ke? walhal orang lain dah beratus-ratus, aku je yang bile dah sampai tahap malas asbestos, memang berbulan bersawang la namenye kan. huhu :)

anyway, lets move on. antara sebab apesal aku simpan entry yang ke seratus aku ni, adelah kerana aku nak cakap pasal tournament kat ums, khamis ni. dengan ini dukacitanya memaklumkan, yang aku tidak terpilih. ye lah, name lagi tak training. orang lain dah sampai ke langit ketujuh, aku pulak, langit yang nampak dek mate ni pon tak lepas lagi.

herm. tu lah kisahnye. takpe lah, takde rezeki. lagi pon, pemilihan dibuat berdasarkan disiplin, komitmen, dan banyak lagi la yang coach ambek kire. aku pulak, memang jauh panggang dari api. so, memang aku tak deserve la. so, aku ucapkan tahniah kepada sume yang terpilih tu, kak syikin, kak hayat, dila, mizah, abg awie, alex, azman dan jugak firdaus sebab akhirnye, penat lelah korang berbaloi. selame beberapa bulan dok training, bersakitan segala, then u deserve this :)

orait, abes pasal tu. nak cakap pasal lain pulak.

takde ape pon, cume saje nak riak pasal belog berwajah baru aku ni haa. gagagaga~ padahal, orang lain mesti cakap aku punye belog ni lah paling cikai sekali sebab memang aku pakai template yang ade tu je. belog orang lain, punye la havoc tahap gaban. bile aku bukak, bukan sebab nak bace post, tapi sebab nak tengok diorang punye, perhhh.. punye la cantek kan. hiya. nak jugak. nak jugak. tapi tak gheti.

lagi satu. ni lah first time aku edit sendiri segala benda yang ade kat sini. bese la, orang bute teknologi, malas nak explore mendemende alah ni haa. bile dah dapat, bukan maen berejamjam aku dudok mengalah sampai naik meluat tahap maksima. padahal takde ape sangat pon yang aku buat. kihkihkih.

semalam tido pukol bape tatau. tak dapat nak dikesan. sebabnye, kami (aku, deknaa, lilohoney ngan kak mira) beseboksebokan dudok mengedit mende alah esemen logistics. erm. yang kelakanye, tido macam shift jugak. mule-mule aku dengan kak mira tido. pastu, bile deknaa dengan lilohoney dah tak larat, kitorang pulak yang bangun buat. yang paling ta tahan plus syahdu jiwe aku *vavavava* bile tengok diorang tiga orang tido beralaskan satu bantal je, bantal fav aku pulak tuh. mujo la bantal tu agak besar, elok la nak muatkan kepale mereka itu. dan mujo gak bantal aku tu lembut, best, terbaek. dahla tido atas lantai, kesian aku tengok.

and finally, assignment tu siap jugak dibuat dan diedit dengan jayanya, dan selamat disubmit tadi, jam 1230. lengkap dengan cd sume sekali. oleh itu, aku ucapkan terima kaseh banyakbanyak kepada kesayanganku sekalian yang telah berkorban mase dan tenaga, siapkan mende alah ni, sampai ke suboh, semayang pon pukol 7, kan. korang memang the best :) :)

hehe :) ini dengan farid kamil waktu uum track day. die datang promote filem pertama arahan die, v3 samseng jalanan. *baru diupload di sini sebab baru ditag di FB*
hensem kan dis creature? ngee~

ini pulak dengan lisa waktu uum track day. girlfriend kedua farid kamil. sebab aku girlfriend pertama die kan. vavava~ perasan. gamba ni dah lame dapat, tapi saje, gedik nak upload dengan hubby. miahahaha^^
dis lisa sangat cantek. eventhough die tak makeup pon :)


it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: