ujan.panas.ujan.panas.

Assalamualaikum semua :) hehe^^

aku menaip post ni dari dalam bilik lin. lin takde, gi makan. pastu aku pulak dudok sorang-sorang kat sini, bermaharajalela. walhal assignment logistik belom bersentuh hapehape. nak kene submit ahad ni. kang deknaa mesej, tak pasalpasal pulak. ngee~

anyway, nak cakap yang arini ujan kat sintok ni haa. dari tengah hari lagi. that's why aku terperangkap kat sini. huhu :) alasan je tuh. herm anyway, memang syok la kan bile tibetibe ujan ni, sebabnye, memang dah panas sangat. dah masuk bulan 3, mungkin dekat dengan musim peralihan la kot. so, lepas ni mesti aku merungut sebab ujan je pulak kan? hiya. tu lah die manusia. memang tak pernah nak syukor. bile dah panas merungut, ujan pon merungut jugak. tatau mane satu dah.

sekarang pukol 5, bersenang bersantai kat bilik lin. sebab arini tak training. Alhamdulillah. penatnye training. mujo jugak kak yue cancelkan latihan, kalo tak, entah camane nak lari, trek pon basah kan. nak masuk dalam pusat sukan adalah impossible sebab jumaat, tutop.

dah lame tak training kat foyer. ngeri betol aku. semalam, waktu tengah kick arm pack, sorang kawan kitorang jatuh, kepale die terhantok kat lantai simen tu. teros aku tutop muka, pastu raba kepala aku. memang aku trauma. mengenangkan balek kisah lame tu. hiya. tak sangka aku pernah bermandi darah kar situ. dan sebab kejadian tu la, kak yue dan tak berani lagi nak bagi kitorang fight kat foyer. die pon takot, jadi macam dulu lagi.

moving on. nak cerite pasal kisah pagi ni aku bangun tido. something kacau aku. jeng jeng jeng. bukan 'mende alah' tu tau, jangan pikir bukanbukan orait. herm mungkin sebab tido balek lepas suboh, tu yang macammacam. aku bangun je, teros aku online facebook, then aku mencari seseorang di dalam seribu dua puloh tujoh manusia. tapi aku tau aku takkan jumpe die. payah kot.

haih. entah apeape aku ni. herm tu mungkin yang terakhir la kot mende ni akan jadi. InsyaAllah, lepas ni aku akan berusaha untuk tak ingat pasal die lagi dah. gagaga~ memang dah bape kali berjanji kat diri sendiri, tapi lepas ni aku betolbetol bertekad. lepas aku dah post satu lagi entry untuk die, then that's it. i'm letting you go :) ngee~

orait then. lin pon dah balek, tengah makan nasi goreng pataya ni haa. so, aku pon nak balek. bye :)

it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: