sad Larry

Bonjour!

arini letih tahap asbestos. saket tumit sebab berdiri lama sangat. herm. itu adalah sign yang aku semakin muntil, pertambahan bilangan lipatan spare tyre di perut. pertambahan bilangan dagu untuk menggantikan dagu asal jugak.


video ni saje aku upload kat sini. nak bagitau, kalo orang tu tengah sedih atau depress atau tensyen atau even marah atau apa apa je la yang seangkatan dengannya, tak patot kita paksa dia untuk cakap kat kita. mungkin dia perlukan masa. kalo paksa, dia tamau cakap. kita jugak saket ati. pastu, jadi la macam dalam video ni. orang lain yang emo, dia pulak yang lebih. heeee :D

haruslah aku beradu dahulu. tak larat nak bukak mata dah rasanya. syokknya kalo boleh tido dalam bilik ibu.

tapi walau tak boleh nak bukak mata macam mana pon, harus aku gi makan kek birthday aku dulu. tamau ketinggalan. pastu malas nak gosok gigi sebab berus gigi dalam bilik mandi ibu *alasan seorang pemalas*, pastu cuci muka *rajen pulak*, pastu belayar ke bintang kejora.

minggu last kat rumah ni, sebelom balek Kelantan untuk raya haji kat kampong, then balik sini, terus ke uum untuk berperang berjuang di medan exam. sebelom exam, haros la ingat assignment kena submit lagi dua. this 17th, and 24th. gila la jadual aku sem ni. mujo tak sawan. haih.

aku tau entry ni agak tak bermotif sikit. tapi, aku nak tulis jugak. takleh nak pikir matang dah, tapi waras lagik. hehehe :)

nice weekend, everyone!

adios.

it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: