selamat melangkah ke alam baru :)

olla!

raya keenam sudah :)

masih lagi ada yang berkunjung ke rumah. Alhamdulillah, meriah betol. aku pon baru je balek beraya dari rumah kesayangan aku, kak pirah. tadi dia datang rumah, pastu abah hantar balek lepas Isya' tadi, sekaligus beraya. nanti lama pulak tak jumpa kan. paling cepat pon, raya haji nanti. huuu akan merindukan kamu T__T

by the way, before lupa, aku nak ucapkan tahniah kepada sayangku, ain hana sebab dah dapat kerja, nurse gitu yuuu :) aku dan kak pirah sememangnya sangat gembira dengan berita ni sebab bolehla kami paw dia kaw-kaw gitu nanti.

apa pon, yang penting nak kena interprem gambar jugak. bukan apa, aku nak suruh kawan-kawan blogger kenal dengan orang-orang yang buat hidop aku jadi warna-warni ni. haha takdak maknanya langsung!

love. ain kusyi. ain hana. zeri :)

ain kusyi. ain hana.

ain kusyi. zeri.

tak lupa jugak kepada azmi safwan, yang jugak dah dapat kerja, InsyaAllah mendaftar pada hari Isnin ni, di Petaling Jaya.

ini ialah ah zheng mee. merangkap kembar zeri :)

tahniah kepada kesayangku sekalian. Alhamdulillah dah pon selamat melahirkan anak semuanya bekerja. memang dah kira masuk alam pkerjaan la kan. a real one. huhu dengan itu, aku dengan rasminya mengishtiharkan mereka sebagai orang-orang yang tergolong dalam kategori pemberi duit raya, no longer penerima. owh heaven gila bila pikir boleh menadah tangan dengan gembiranya kepada mereka yang dua orang ini. hehehehe :)

adios!

ir's me, litte ain~

0 peeps' gossiping: