yang benar

olla :)

tujuan aku tulis post ni adalah untuk bagitau yang aku tengah nerves yang hentah hape hape. ya ampun. serba serbi rasa tak kena. tak konfiden. rasa macam tak betol pon ada gak.

diharapkan sesuatu yang aku harapkan (tapi aku belaja untuk tak berharap yang amat sebab aku macam boleh predict menda yang aku harapakan tu takkan jadi, malah lagi terok) boleh tenangkan aku, dengan seberapa pantas yang mungkin.

entry ini aku tau adalah entry yang paling terok aku penah post dan mungkin jugak entry paling hentah hapehape yang penah korang baca. tapi memang betol yang aku tengah tak sedap dudok ni. paling penting, entry ini takde motif.

and by the way, thanks fami sebab bagi award kat page ni. thou memang takde apa yang baru hendak diceritakan, kecuali cerita lama yang memang dah berkulat basi pon.

akan mengupdate lagi, later.

it's me, little ain~

1 peeps' gossiping:

Unknown said...

da mabik ker??xdop pom aym itu..