mulakan

Assalamualaikum ya habibi ya maulana AF8 :)

huhu! kabare orang kampong?

terasa macam orang baru bangun dari kubor pulak kan sebab tatau dari mana, tiba tiba datang sini pastu tanyakabar orang kampong. huhu :)

maafin ya sebab dah sebulan plus plus tak update apa apa. al maklum, balek rumah. itu orang streamyx bukan boleh harap, cakap nak datang, tak kunjung tiba, pastu upgrade sistem lah, tu lah, ni lah, dari awal balek rumah, sampai dah balek uum. haiya.

anyway. tamau cakap banyak pon kat sini, cuma sekadar nak menghidupkan kembali cik belog yang berkulat suda ni. tapi nak cakap jugak, yang sebenarnya, walaupon tak update, aku ada jugak melawat lawat, berjalan jalan ke page anda suma. memang bukan semua kot, tapi adalah. itu boleh tengok thru feedjit la kot.

sekarang wireless kat bilik masih lagi dalam proses pemasangan, oleh itu, aku jarang online. kalo online pon, sekadar nak download notes. perggghhhh macam bestudent la pulak cakap ye? huhu ignore me! :D

herm. itu sahaja buat masa sekarang. akan diupdate dari masa ke semasa. entry yang half way tertulis, tersimpan kemas dalam lipatan sejarah drafts ni, akan aku habeskan dan publish untuk bacaan semua. che waaah!

dan untuk semua tag yang masih belom dibayar, jangan risau, jangan marah, jangan jangan jangan, kerna akan dilangsaikan secepat mungkin. tenang aja ya :)

orait then, until next time.

take care. adios :)

it's me, little ain~