simptoms

takde motif post entry ni.

baru je selesai buat eksperimen dengan belog eksperimen aku. hehe :) tapi tak publish lagi la ek yang tu. memang takde apa pon. nama je eksperimen. konon gempaq la tu ek. ces. perasan laa kau.

herm. dalam belog lagi satu tu, nak tulih pasal cinta-cintun je, boleh tak? sebab lately ni, aku rasa macam dapat simptom-simptom tak betoi sikit. hiya. aku tatau apa penyakit ni. nak berangan je kejenya haa. nak sengeh sorangsorang, macam kerang busuk dah aku rasa ghupe aku sekarang ni. hati pon macam berbunga je ek. haila haila haila. cekodok pisang la weh.

dah enam tahun tak rasa simptom macam ni. sekarang, menjadijadik pulak. haih. dalam resah, ada bahagia. dalam risau, ada gembira. dalam teringat, ada rindu :)

eeyyuuh! pi la mabook.

selamat malam :)

p/s : May sudah.

it's me, little ain~

2 peeps' gossiping:

Fza.ithu.Zazha said...

u're in ♥? :D

little ain said...

herm. donno la yang. not so sure. simptoms memang ade. huuu. kena pastikan dulu ek. baru boleh cakap :)