Happy Labor Day, abah :)

mata dah sangat ngantok. tapi boleh lagi nak mendatangi lab. sebab krisnet cuma tinggal lagi last empat minit. so, nak simpan in case ada emergency *lah sangat* nanti.

arini. satu word je yang ada dalam kamus dunia yang boleh digunapakai untuk mendescribekan arini, iaitu penat. sehari suntuk keluar dengan pretty boi, taha rushdi. dari changloon, pegi potong rambut, pastu beli lens dia segala. then, pegi jitra pulak, tengok wayang.

asalnya nak tengok Iron Man II. pastu, yang aku naek hangen sikit sebab dia salah cakap IP Man. hiya. mula-mula memang dia tak nak tengok. nak burn camtuh je. tapi lepas perut dah kenyang kat KFC, dia kata nak tengok jugak. herm. oke la. not bad cite die. pendek kata, worth it. panjang kata, tatau apa dia. mengarut!

pastu merayap sikit-sikit pegi c-mart, macam kat changloon tadi takde c-mart. pastu baru la slow-slow beredar tunggu bas. huhu. rambut dah bukan main star lagi, siap kakak chinese yang potongkan rambut tu pakaikan gel Gatsby jadi purple black, tapi naek bas. tak stail betolla kami ni. huhu. tengah panas shining betol. sangat suka nak mencapap. haha! naseb badan hang la weh aku mengata hang kat sini. gagaga :) alaaa. dengan kawan pon nak makan ati ka?

sampai ke bilik dalam pukol enam camtu la. sesampai di bilik, teros aku melayan Eiffel, I'm In Love *lagik*. hihi ;) memang aku tengah angau ni. jadi, biarkan aku begini. menanti cinta Samuel Rizal yang pasti akan jadi milik aku nanti walaupon dia dah umor tiga puluh tahun ni. huhu. badan mu tetap terbaek di hati guwe. miahaha. mencarut melalut berangan lagi la tuh.

dah abes berangan. baring atas katil. ingatkan nak memanjakan diri sendiri ke alam fantasi jap. tetiba pulak ada yang nelefon, ngacau. ghupanya, si taha rushdi lagi. menjemput mengarahkan aku makan dengan dia. dah la paksa aku takyah mandi.

dah. abes cita pasal sehari bersama taha.

arini 1 May. Happy Labor Day to abah ;) semoga mendapat rehat yang sebaiknya di hari cuti ni. walaupon aku tau, abah memang bergiat aktif dalam seni menurunkan diri ke laut menangkap ikan, mencari sesuap nasi untuk family dan anak macam aku ni haa. gagaga!

aku doakan abah sihat sentiasa. panjang umor dan dimurahkan rezeki. semoga abah jugak akan nelefon, bagitau dah bank-in duit sebab duit dah takde. hahaha :) abah, you are the best! :) love you. miss you soo freakingly much.

sekarang, dah abes menulis. mau berehat.

it's me, little ain~

2 peeps' gossiping: