Kem Motivasi

Assalamualaikum..

huuuu :) punye seronok berada di atas talian. aku tekejot badak ayam sume ade sebab tengok jam dah pukol 11 lebih. sesungguhnye aku belom packing barang lagi untuk ke Kem Motivasi di Kolej SME Bank dan Kolej Bank Rakyat, 1530pm nanti. berat ati aku untuk packing barang sebab aku tamau tido sane. aku nak tido kat bilik.

memikol tanggungjawab yang agak berat di sini sebab aku akan jadi facilitator untuk bebudak sekolah darjah 6 yang baru setahun jagung, nak kenal dunia. jadinye, aku perlu gunakan pendekatan yang berbeza untuk approach budak-budak nih. huhuhu (: *jangan la ade yang nakal sebab kak faci ni bukan jenis yang sabar*. ngeee~ i am not a nice person when you are not nice to me. and i am not nice person when i am hungry as well. lalalala~

anyway, dari semalam lagi aku dah merengek kat rumet tamau tido sane, nak balek tido kat bilik. tapi masalahnye, program abes pukol 2300pm. herm. kalo aku still berkeras dengan kepale sendiri, jadinye aku kene susahkan beberapa pihak laa nanti untuk ambek aku balek ke kolej. *abah tak suke perbuatan ini ye ain*

aku ade kelas jap lagi, microeconomics, pukol 1400pm until 1530pm *ta boleh ponteng oke ain* aku kena ade kat sane before 1700pm sebab aku penyambut tetamu. kena pakai formal. hak tu aku tengah dudok pening pikir. camane nak pakai kebaya segala pastu nak pikol nike gedabak punye besau kesayangan aku kat belakang ni haa. tak ke pelik gayanye tuh? heh. fenin. fenin.

anyway, i might not be able to post anything in three days time *will miss you, my belog :P, will feel like writing all the time. i hope not so as i'll be busy handle the kids*. but then, kalo aku boleh balek bilik, ade yang rajen nak gi menjempot kat sane nanti, InsyaAllah aku akan post teros aktiviti yang jadi pada hari kejadian. takot tunggu tiga hari, basi pulak kan, aku pon dah tak excited.

ni la nike kesayangan aku. huuu :) besau kan?
*gamba di ambek waktu nak pegi Sungai Itek, Karting Uncovered Camp, 2009*

well then, better make my move now.

p/s : tak sabar nak maen ngan diorang. akan aku gunakan segala skill kefacilitatoran semulajadi yang ade sejak dari dulu lagi. *ceh, perasan!* aku dah arrange banyak game yang aku penah maen waktu camping dulu, untuk back up kalo-kalo kitorang sempat abeskan modul yang diorang sediakan. so kids, here i come :) we are going to have so much fun together!

bye (:

~countdown final exam : 15 days to go.

it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: