hate you?


=)

as day goes by. i am getting older. mature. meet people. make friends. see everything in many ways. the most improtant thing, learn new things.

the past, the all are just a history. a good one is to be remembered and cherished. the bad one is to forget and learn. not to make the same mistake again.

----------------------------------------------------------------------

mukadimah yang tadhe kena mengena langsung.

nak aku cerita tentang kawan. aku = kawan. kawan = aku. mestila sayang kat kawan-kawan aku sume. heh. ayat macam dah belit-belit sikit. hemm. nak cerita pasal kawan aku yang sorang ni sikitla.

die kan kawan aku. haha :) tapi kadang-kadang aku nak cakap die bukan kawan aku. haiya. tadi cakap sayang kawan-kawan. abes tu camane neh? huhu. dulu. hati aku pernah terisi dengan die. oit oit. jangan tekejot. jangan salah paham oke. maksud terisi tu. sebab die kawan la kan. hahaha :P samela jugak dengan kawan-kawan lain. tak pernah aku bezakan sebab bagi aku. yang penting diorang paham aku dan aku paham diorang. Alhamdulillah setakat ni, sume pon paham aku.

tapi yang sorang ni. aku tataula. aku ta paham die ke, tak cukop paham ke hape, hentah. kitorang boleh cakap pasal sume benda dalam alam ni. takde masalah langsung. nak gadoh ke, aku hentam kau hentam pon tak kisah. takde sape nak marah nak kate ape. *takdela betol hentam menghentam tu. saje bagi hyperbola metafora what the food sume tu*

tapi kan..

asal kawan aku ni tibe-tibe jadi macam ni? berubah. mental. *tapi bukan gile. ngeee~*. fizikal apetah lagi kan? kahkahkah. oke, not funny at all. herm herm.

pastu kan kan kan kan. aku malas dah nak cite. boleh tak? ngeee~ *mengong plus mongok tak? cite separuh jalan je.*

tapi kan. aku nak cakap kat sini. aku nak delete die dari friends list aku dalam social network *tamau state ape social network. korang boleh consider banyak social network. fb. friendster. myspace. tagged. twitter. what ever!*
huhu boleh tak? boleh je... hehehehe =) mengong betol. memang! so?!

huhu =) aku penah buat dulu macam ni kat ahmad shafiqri *aku tulis lagi name kau dalam ni. so?* eh asal tne tibe-tibe macam nak cari gadoh pulak ni. hehehe *tapi kawan yang aku tengah citer ni takde kena mengena langsung dengan mamat neh tau.

dan aku rase tenang bile dah buat macam tu. seriously. hahaha :) sebab aku tamau ade kene mengena langsung dengan die tu. huhu. layakkah die dipanggil kawan oleh aku? herm aku rase kan.. die pon cakap mende yang same jugak kot kat aku. ngeee~ al-maklum. aku bukan kawan yang baek. lalalalalala~

bile pikir yang jahat-jahat macam ni. aku teringat pulak pesanan ismail yang ni.

"... why keep friends for foes in distance when foes-turn-friends can be sitting next to you and the next thing you know things are getting better and better..."

teringat pulak pesanan abang alep.

"... kalo orang dah buat kite macam tu, bia la. hilang sorang kawan. tak bermakne kite taboleh dapat 10 sahabat. kan?.."

waktu tu. aku tengah nanges sebab seorang kawan. hiya. pesanan abang alep teros masuk dalam kepala. telus. menusuk sampai ke dasar hati. takde tapis-tapis langsung. betapa aku rapuh waktu tu.

hapehape je lah. yang penting aku nak buat jugak.

bile direnung balek. dua-dua pesanan ni elok sebenarnya. tapi aku dah decide. aku pilih yang abang alep. sebab die terbaek. hahaha :P takde la. herm.. sebab bagi aku. kalo orang dah tak anggap kite ni kawan die. tempat die nak mengadu cerita serba-serbi. baik jangan la kan? dan. kalau dah sampai ke tahap mengkhianati tu. mak aih. tak rugi aku tak kawan dengan kau. eh. tu bunyi negatif dah tu. hihi :) i meant it anyway!!

oleh itu. pergila kamu. aku doakan yang terbaek. semoga kau lebih tau menghargai lepas ni.

p/s: all the days of wine and roses. are over. to be perfectly frank with you. i don't want to keep them with me. any of them.

kawan yang jahat = aku. and the rest. is up to you to.

it's me,little ain~

=) sengih separuh shahdu. terharu sume ade. kahkahkah!

0 peeps' gossiping: