coretan mengarut semata-mata


Assalamualaikum.

huhu :) selamat petang malaysia. *takde kene mengene langsung*

telebey gembira sikit arini sebab akhirnya. boleh pon aku post entry baru. sori sesangat sebab dah lame tak update ape-ape. bukan takde ape nak cite. banyak sebenarnye. cumenye tau je la kan. bile dah balek rumah ni, memang online takde maknenye la kan. dah bape ratus ribu juta million lemon kali nak bagi hint kat abah suruh letak la satu kat rumah ni kan, boleh jugak aku online pagi petang siang malam sampai tak ingat dunia *eh,ade pulak macam tu kan*. tapi ibu kate. aku cume balek 4 kali 1 sem. sape yang nak gune mende alah tu nanti. *setiap kali. tu je alasannye*.

herm. sekarang cuti semester. lagi beberapa minggu tak sampai sebulan laa kan nak masuk semester baru. huhu semester ke 4 degree. ta caye. dah lame ghupenye aku belaja. tak dapat dinafikan sangatla buhsan. tapi buhsan tahap gile cipan asbestos pon, ta boleh nak buat ape jugak. still kene belaja. demi abah. demi diri sendiri.

jadinye aku dah sebok cari kaen nak buat kebaya. huhu seperti biase la kan. tak lengkap semester baru kalo takde kebaya baru *sebab aku tau kebaya aku paling chantek dan tukang jahit aku the best. hahaha :P*

aku balek rumah *teganu terchenta* 18hb november. sebelom tu, exam dah abes 12hb. then aku pegi penang. melawat kawan-kawan kat usm. it was a trip to remember *memang nak kene pegi lagi laa kan* thanks moon untuk sume sepanjang aku kat sane. ko memang the best. thanks ikram jugak la kan. sebab die dah bawak pegi bejalan sume tempat. penat gile tyme balek bukit bendera aritu. queensbay not bad. walaupon bagi aku sunway pyramid still the best :)

sampai kat teganu. ujan punye la lebat gile-gile. beberapa ari kat rumah, aku tak gi mane-mane. nak kuar pon ta boleh. ujan ta henti langsung. air naek kat belakang rumah. sampai tenggelam kandang lembu. siap maen bot lagi kat belakang tu ye kawan-kawan. abah antara orang paling semangat, turunkan bot die. hahaha ^^

then. bile dah ta ujan. macam bese la kan. reunion 3 bff. aku. zeri *panjang umor tibe2 online*. dan ain farhana. kitorang gi bandar dungun je. lunch kat kfc. jalan-jalan. cuci mate. pastu aku beli buku kaler-kaler untuk nazifa *aku jage die lepas spm dulu*. present sebab die dapat nombor 1. huhu pandai adek aku tu. dah masuk pre-school walaupon baru 4 tahun. anak cikgu la katekan. *that's why aku kene jadi cikgu. nak dapat anak pandai. ngee~*

then raye aidiladha. kitorang balek kelantan. *balas dendam sebab raye aritu kene pusing balek rumah walaupon dah halfway sebab abengoh accident* tapi takde ape sangat pon. cume sebab family ramai balek sane. that's why happening gile. except family mama dengan family cik yah. kalo tak.. konpem pecah rumah. rindu mereka sume. muahhhxxx ^^

then then. ape lagi? oo ya. tekejot gak aku bile dapat tau abengoh aku dah nak kawen. haha :) aku antara orang paling happy la kan. sebabnye aku memang ta sabar nak anak sedaghe. jeles tengok orang lain beli hadiah untuk anak sedaghe. aku pon nak jugak macam tu. dan InsyaAllah next year la kot? kahkahkah mandai je aku tolong atur-atur. die yang nak kawen. bukan aku. herm harap-harap rombongan merisik akan pegi dalam mase terdekat ni. sebab aku nak ikot jugak. nak cuci mate. mane tau kakak tu ade adek lelaki hensem ke kan? kahkahkah :p takde ah, gurau je.

herm. tu je la kot. actually banyak lagi entry events yang aku ta publish. sume yang best-best. tu la. suke sangat tangguh-tangguh. pemalas betol.

nanti cite lagi oke.

it's me, little ain~

1 peeps' gossiping:

zEri sAfEerA said...

heheh~ alhamdulillah, pnjg umo org. ngeh3~