c a r d s




post lagi.

baru sahaja lepas ber'sms dengan ibu. beliaw bertanyakan tentang kepala. dan jugak pasal nak balek malam esok, dah siap packing ke belom. huhu lawak betol ibu aku ni. nak balek esok kot, semangat gile kalo arini dah nak kemas. hehe pastu dengan konfiden beliaw menjawab yang beliaw adelah mengenali diriku ini kerana diriku ini adalah beliaw punye sweet daughter, bahawa nanti aku akan pack and unpacked barang-barang tu sume untuk beberapa kali sebab bawak balek barang macam dah nak abes belaja, sampai ta muat beg. huhu itu adalah betol. 100 marks untuk itu ye ibu.

terima kaseh kepada semua yang sudi memberi kad raya bagi mencantikkan lagi blog aku ni. haha =) kamu semua adalah sangat baek. maafin daku kerana tiada kad raya untuk korang sebab tadhe mase nak buat plus tatau nak buat. hahaha kejujuran kebetulan.

jadi, aku dah melawat beberapa blog kawan-kawan yang buat kad raya dengan niat untuk mengutip mereka semua. kalo ade yang aku terlepas pandang kad raya mereka, silalah bagitau. dengan penuh perasaan gembira aku akan terima kad raya korang tu okeh. haha =) oleh itu, terima kaseh ye semua.




ini adalah daripada yana kazama.

ini pula =) bro nizamsani. thumbs up!

it' me,little ain~

3 peeps' gossiping:

Anonymous said...

selamat arie rye~
(",)

[Miss Eriqa] said...

card dr ak mne???
smpi ati ko kan!!!!

little ain said...

yana : selamat hari raya you too :)
lin, sori. yesterday aku nak ambek tapi ta dapat. nnti aku cube lagi oke?