setambong


setambong.

ade sape2 tau ape maksud setambong ni? orang terengganu mesti tau punye.

aku sedang online kerana krisnet dah boleh guna. aku sangat gembira dari semalam agi sampai tido pukol pukol 2 walaupon tudung belom basuh lagi. iron apetah lagi kan? jadi aku decide untuk basuh tudong pagi ni mase bangun sahur. pastu kan,oleh kerana aku tido lambat malam tadi dan bangun sahur pagi ni,aku telah tidak pegi kelas human resource pukol lapan tadi.

dan akibatnya,aku mendapat tau yang aku telah mendapat assignment human resource dan international management dan international logistik jugak dan organizational behavior jugak dan ape lagik? owh,business report writing jugak! aduh..

aku jugak harus attend banyak meeting dan banyak projek.

dan tibe-tibe aku sedar yang keje aku ghupenya setambong.

it's me,little ain~

2 peeps' gossiping:

kuina said...

klu steamboat akak tahu la..
kat tingkat atas c'mart tu ada.. sedap.. berasap...
.

http://www.kuina.kujie2.com

little ain said...

huhu :)
bukan steamboat akak.
kat mane ek atas c-mart? tak perasan pulak.