rindu tahap paling tinggi


aku tengah study dengan sangat khusyuknye *lah sangat*. pastu kakak ainee datang,die nak tengok katalog perfume yang abg amiey sent thru gmail. then,kami pon online. pastu kan kan kan aku pulak yang ambik alih lappiey ni lepas die keluar.

huhu esok ade quiz human resource. sangat penatla,banyak keje. mujo jugak esok malam dh nak balek. tak sabar mau jumpa abah *yay*. Alhamdulillah sebab aku boleh jugak puase kt rumah walaupon taleh bukak posa kt rumah sbb
malam tu aku kene balek uum,tiket dari k.t. so,kitorg akan bukak kat luar la kot. abah sangat berharap aku boleh pose kt rumah dulu before balek.

tak sabar jugak nak jmpe si kecik,nazifa. rindu tahap paling tinggi sekali dah kt budak ithu. mase aku kt subang cuti h1n1 aritu,muzafar ade kt rumah. so,aku layan die makan nasi,spell transformers pnye characters sume2 tu,teringat aku kt nazifa ni. mesti dah besar dan pndai. pandai mende lain takpe,jangan pndai menjawab sudah *anak cikgu,mestila pandai*. manyak rinduuu ooo. nanti nak beli buku kaler2 dengan abc,bia die salu dtg rumah sepanjang aku kat rumah nanti.

rindu sume. tak sabar nak balek.

it's me,little ain~




0 peeps' gossiping: