mengapakah? :D


:) okeh. aku rse sgt nak menaip dan bercerita sekarang ni. mugkin ade some of the readers yang dah tau pasal ni. memang,sebab aku dah pon bercerita kepada orang-orang yang aku percaya td. huhu :)

meh sini aku start entry arini dengan satu soalan. apekah maksud 'suke' dalam erti kata yang sebenar-benarnya? bile ade orang cakap yang die suke kite,ape sebenarnya yang die cube untuk smpaikan? aku taknak jawab soalan ni. ye,memang aku ade pandangan sendiri tentang perkataan suke ni. jadi aku taknak cakap kat sini sebab takot ianya akan mempengaruhi pendapat orang lain.

sekarang ni,pada waktu aku tengah menaip entry ni,aku hanyalah memberi pendapat dan bukannya membuat penilaian. sebenarnye la kan,bile ade lelaki cakap die suke kite,tapi pada masa yang sama,die sebenarnye dah berpasangan,ape sebenarnya yang die tengah pikir? aduyai. manusia ni pelik betolla. macam-macam ragam. ye,aku juga manusia dan aku pon ade perwatakan sendiri.

mau gak aku tekejot dengan segala kejutan yang diberikan. ahahaha :) kenapa aje die tak beterus terang dengan aku. maksudnye,die dah ade girlfriend,kenapa die tak cakap dengan aku? aku kan kawan die. alih-alih cakap die suke aku pulak walaupon dri dulu lagi actually die dah pernah cakap cmni. adeh,tak ke tak munasabah tu? i am totally fine. kalo aku tak tergerak ati nak buka ****** tadi,haa mau aku tak tau pasal ni. abes tu,die expect ape dari aku? kate taknak relationship. haaaaaaa! tibe-tibe aku teringat pasal relationship ni. dulu bukan maen lagi cakap macam tu,sekarang habok pon tadak.

nak kene bagitau ni,aku taip blog ni sambil tergelak-gelak sebab aku rse lawak dan bukan sebab aku marah. aku cume recall balek ape yang kitorang pernah cakap dulu,tu je. dan sekarang selepas all the truth dah terreveal,aku rse boleh berlapang dada dan bersenang hati. maknenye segala ape yang aku buat selama ni,layan die dan sume2 tu adelah sangat betol,di mana aku telah meletakkan sempadan di antara kami. seperti yang julie pernah cakap kt aku yang aku ni selalu back to the basic which is good :D *thank you miss hennie!* dan kepada die,selamat berbahagia :)

kepada sape-sape yang nak bagi idea pasal maksud 'suke' tu,bolehla meninggalkan komen anda. masheh :P

p/s: ain,keep your distance :D

it's me,little ain~

0 peeps' gossiping: