hectic week : go-kart,sdg,sukan siswi


post lagi.

arini ari khamis. aku ponteng kelas human resource management dan international management. adeh rse macam sangat menyesal sebab ni first time aku ponteng,tibe-tibe ade kuiz pulak. ee ta boleh bla betol. ta patot lecturer buat macam ni kt aku padahal aku peminat setia die. hahaha yelaa tu *tapi memang betol pon*.

aku sangat penat kot. 5 hari sekolah ni,tiap-tiap malam aku telah bazirkan dengan tidak study dan attend macam-macam meeting. penat sangat oke. what a very hectic week and i am tired,very tired and too tired.

especially hari selasa. aku ade SDG explorace di mana aku jadi biro makanan dan aku kena handle 3x makan kitorang. hari yang sama jugak aku ade program adhoc terengganu bersama go-kart uum dimana aku sebagai exco informasi dan penerbitan dan aku telah bekerja keras untuk projek tu in terms of tag,banner and ape-ape je yang melibatkan promosi. dan sangat bangga bile diorang sume suke dengan design-design tu. tapi sayangnye,aku taleh ade pada haritu disebabkan SGD aku ni haa. walaupon aku dh cakap banyak kali dengan encik adam,tapi still jugak die ta bagi aku pergi.

sangat penat oke mase explorace tu. 23 checkpoints yang mane checkpoints tu sume bersilang2 dan sangat jauh. omG! bile pikir balek ta dapat aku imagine camane kitorg boleh siapkan sume tu sekejap je dan group kitorang dpat 1st prize. huhu :D baki dengan ajk aktiviti memang sangat taley bla ek. penat pnye pasal smpai aku cakap ngan baki jangan makan nasi mak ngah tu. hahaha :P Alhamdulillah sume orang pon suke dengan mak ngah pnye lauk. aku dh tau tu sebab sem lepas pon mase kitorang gi perlis,aku jugak biro makanan dan aku pon order dri mak ngah.

then,lpas closing ceremony pukol 4,abes la SDG kitorang untuk sem ni. dan aku cepat2 kemas sume barang,nak pegi litar go-kart untuk join program kt sane. tp sayangnye,sume dh abes tp sume sekretariat dan ajk go-kart maseh lagi ade kt sane.

masuk dlm bas UNIC,pakcik driver nak ajk aku bcakap2 tp aku sangat takde mood dan ta boleh nak senyum pon. mujo die bhentikan aku kt depan simpang go-kart tu,ta jauh sangat aku nk jalan. kaki pon dh macam nak tcabot. bile aku masuk je pagar go-kart,sume sekretariat permata sambut aku tp aku bhenti sbelom smpai kt tempat diorg dan aku ckap,jangan cakap ape-ape sebab aku sangat penat dan aku menangis. kahkahkah bongok betolla. tp seriously,aku dh ta boleh tahan. sangat penat since ari ahad lagi buat preparation utk projek ni dan SDG.

lepas dh oke,diorg sume bagi aku makan buah yang blambak2 tuh. huhu best gile durian. ade manggis,duku,rambutan,macam2. lepas makan-makan sume,haa ape lagi.. maen go-kart la pulak. entah dari mane dtg semangat,hilang segale penat lelah,aku main tatau la bape lap. memang lain sangat perasaan tuh. feeling die mcm ade something la. nak2 mase kite nak twist stereng bile smpai selekoh,nk tekan minyak taknak brek langsung. memang drift tahap gile ar. hahahaha :P 1st experience sangat best. tapi akibatnye,tulang belakang aku sangat saket. nak tido pon payah. aduyai asl la mcm ni. ta boleh buat maen2 dengan tulang belakang ni. kang lumpuh,ta kawen aku nanti. belaja pon ta abes lgi.

dan around pukol 7pm,aku smpai bilek. since bulan mengambang,aku takde masalah untuk tido sepuas2nye. aku basuh kaki tapi tak mandi,then tido setido-tidonye smpai pagi semalam. Ya Allah,dh lame kot aku ta tido macam ni.

jumaat ni gempaq sukan siswi akn run. semalam aku dh gi meeting dan aku dah cakap sume dlam meeting ape yang aku ta puas ati (akan aku ceritakan kemudian). tp aku tau aku ta boleh nak pandang muka die buat mase sekarang. haih aslla manusia ni mcm ni? huh memang manusia mmg macam2 jenis,ta larat nak melayan.

ape pon,hopefuli sume akn oke jumaat ni. dan aku dah takde ape2 projek lagi except for kelas pemantapan al-Quran,aku sebagai timbalan pengarah projek. dan jumaat next week aku balek bcuti,jumpe abah :) dan shopping baju raye. yay :D

p/s : masheh banyak2 kt sume ajk2 aku. fami,lilohoney tayunk,ezlin,kak ton dengan shah sebab sudi turun padang dan gantikan tempat aku. tq jugak kt shah dengan fami sbb sangat concern dan bbrapa kali tepon aku mase aku tengah SDG tuh.
dan sori sangat2 kt lilohoney dengan kak ton sbb ain lupe nk gitau pasal kene pakai kasut tu. ain letih sangat,terlepas pndg mnde tuh. hopefuli sume org telah bgembira pada hari itu oke :)

it's me,little ain~

0 peeps' gossiping: