kepulangan


saya sudah pulang :) sekarang berada di bilik 6e 214. baru pulang dari pacific alor star sbb betolkan camera rumet. haih,penat gile. erm,,smpai je kt bilik aku baru tbace sms dri fami,die kate ayah piji dh meninggal. jdi,marilah kite same2 sedekah al-Fatihah kpd arwah ayah piji aka best friend kitorg di uitm.

so,aku proceed dgn ape yg aku nk ckap arini. aku nk ckap psl last night,aku kne attend bengkel kelab mc. fami yg pksa aku msuk kelab ni ats dasar kwn. se agi sbb just in case kalo2 ade mjlis yg perlu bbhasa inggeris. aku buat ats dasar kwn,bkn sbb di dorong minat oleh dri aku sndri. aku emo,aku tau. sbb aku sgt letih kot,aku smpai dri penang pkol 2,jdinye byk mnde sgt yg aku perlu buat especially bilik aku slpas 5 ari aku tggal. jgn slh fham,bkan aku kate bilik aku kotor ke ape,tp sbb nature aku mmg mcm ni,xleh tggl bilik lme2,aku takot debu,habuk especially kt aku pnye corner. lgi 1,mstila byk gile bju yg aku kne basuh. haih~

sbb tu la aku jdi emo+geram gile dgn bgkel tu. dhla abg tantawi yg conduct,lgi la aku rse.... meeting tu spttnye abes pkol 11 tp die tmbah lgi tmbah lgi smpai aku rse mcm dh xde smngat xde mood. aku payah nk control feeling kot,aku tau tu. jdi,aku pon ape lgi bile dh xthan tu,terus la burst into tears. aku nk quit kelab mc tp sume x sokong. aku cube ckap dgn abang alep tp die pon xnk sokong aku jgk. haih,,mcm2 la aku ni. yg paling aku tkejot skali mse dlm bngkel tu,ade sesi yg testing bace skrip tu. tau x aku kne partner dgn sape? kwang3,it was meor. omG! sumpah aku tkejot plus kaget thap nk mati. mase aku mnyorok bwh meja,aku buat muke kt shah. aku nmpak mke shah pon lain gile,mmg die pon tkejot. tp syukor,sume dh ok. atleast aku dgn die boleh bkomunikasi dgn baik and cooperate. aku buat mcm yg abg alep ckap,be professional.


next.. mse kt bilik meeting smalam,nik muhamad ismail karim yg sgt ngade tu bukak pintu. die dgn new hair style yg aku suke,mcm ala2 botak ckit,baru nmpak kemas. actually lame dh aku sruh die potong rmbt cmtu,tp die tu byk songeh. yg buat aku geram,die x tegor pon. he was just smiling and he didnt say anything,not even hai. uhh,,w! tdi barula die text aku dan ajk aku dinner. 

haa,,aku baru tringat nk ckap psl ni,psl ismail. die tu kan,,ee geram betol. die cube cari lilohoney pnye blog tp aku dh ckap jgn sbb bile die cari lil pnye,sure2 die akn jmpe aku pnye,walhal die xpnh tau pon yg aku ade blog. tp mlm sblom aku gi sabah,die dh jmpe blog lil and he found mine. ya Allah,tlg la aku. asal ade jgk org mcm ismail ni? ee,,geram! so,aku assume die dh bace aku pnye eventhough die ckap x sbb aku marah2 die,aku ckap nk delete sume post yg aku dh buat. jdi skrg,mgkin ismail akn slalu 'stalk' aku pnye blog atau pon x,either one la kan. tp aku nk jgk mngate2 die. ahaha,,tau la die. mau tkejot aym die nnti bile dh bace post ni. huhu :) ksian,die tgh mkan skrg ni,dh lapa sgt,xtahan,mau tbatok plk kang. 
lastly,ini ditujukan kpd ismail (kalo die bace post ni)

ismail,kamu sgt ngade,dont do googling,jgn jgn jgn.igt tu!


it's me,little ain~

2 peeps' gossiping:

LiLohOnEy said...

wey,,

asl ak xtw beliaw carik blog ak haa??

nk wt npe cari blog ak??

mne dy tw ak ad blog ney???



*haaaa....ainnnnn!!!! ble nk mai bilik ak??? grrr~~*

little ain said...

segalenye sudah tjawab pgi td.

hahahaha :)