ohno.

another half day yang dihabeskan dengan menggodek godek segala belog tutorials dan hasilnya tidaklah membanggakan jugak T___T tapi at least aku dah ada header la kann. header yang dicedok tanpa segan silu dari suckmolly. heee! aku rasa belog akulah yang paling looser sekali. gatal sangat sape suruh. boooo. nah kau, rasakan =.="

arini jumaat kan. semalam korang tatau betapa tersiksanya aku cuci kain sampai pukol satu pagi angkara cik belog ni lah. sepatutnya kain tu sume aku cuci petang lepas balek kelas, sekali sume tergendala. then, aku paksakan jugak diri basuh sume sume tu sebab arini aku bercadang untuk kuar meronggeng rokiah ngan fayad, tengok muvie. ngehngehngeh. kamon lah, lima hari seminggu study statistic, boleh jadi sengal bersimpul simpul segala urat otak sampai ke urat kentut tau. ehh over la mak kann ;p itu yang aku eksaited sangat nak keluar esok ni. ni sume fayad punye pasal gak sebab called aku hari ahad ajak tengok muvie. aku dah macam waaa! ain ade kelas laa jap agi fayad. ouhh sadis =.="

pastu semalam lepas dah mandi pada pukol satu pagi dan berbau wangi seolah olah seperti bayi yang baru dilahirkan ke dunia, suci murni gitu yaww, aku called fayad. tapi fayad tak angkat. so sebelom tido tu aku text fayad, suruh reply mesej aku in the morning. then, aku terus tertido tak ingat satu ape dahh. siyes penat gile semalam, macam orang balek dari berperang. grrrr. then fayad reply pagi tadi lepas suboh, dia tanya kenapa, aku okay ke. so aku reply balek, tanya ape citoi plan kite arini kann. sekali fayad cakap,

"hehe.. arini i keje lagi lgla u. esok boleh?"

aku kat atas katil tu dah macam nak buat renang kuak lentang kuak kupu kupu segala dah korang tauu. gila punye frust ah sebab arini still takleh kuar. sengal ah aku camane boleh lupe yang fayad sekarang kat perlis, bukan kat sintok terchenta dahh. kat perlis memang keje lagi laa arini kann. kedah tak. ouhhh dengan penuh rela dalam terpaksa aku reply mesej fayad. hahaha. benci lahh mak. camano lah aku boleh lupe weyyy. kalo tak, aku dah takyah susah susah cuci kain semalam. buat arini pon takpe =.=" menyesal. hahaha. sengal kan aku ni. pastu dah say our goodbyes, aku pon tido balek sampai pukol sebelas, bangun, angkat kain semalam dah kering, gantung dalam locker, bukak laptop, dan sampai sekarang depan laptop, belom mandi, belom gosok gigi, belom makan, dan memang belom semayang lagi la kan for sure :)

ya Allah. anak sape ni haaaa? bertuah sungguh punye perangai. tibatiba bangun pagi tadi bukak twitter, dapat tweet cikafy ajak gi makan perwaja. huuu rindu! mau korang balek sekarang, pastu gi perwaja sekarang. and seriously i'm gonna miss lilohoney because she wont be here with us, no more.

well then, i should go mandi now. it's boiling hot in sintok nowadays. i'm sweating like a ***. u can't imagine i've been walking along tasik guthrie at this time for the past two weeks for the sake of jihad. wish i could fly. hahaha. bear with me, people! :)


don't hate us because we are beautiful, okey! :)

:)

love.hugs.kisses.
it's me, little ain~

12 peeps' gossiping:

anish said...

haha dah comel lah ni :D

InaNina said...

blog awak cantik la.. simple tapi cute ;) saya suke.. hee

little ain said...

@anish

kak anish punye lagi sangat comelsss lah :D

little ain said...

@InaNina

thank you ina.

yours is nice too :)

anish said...

tp dah rase boring jugak dah. haha. igt nk tuka jugak :p

little ain said...

@anish

huuuuuuu takbolehhhh.

kak anish punye comelsss. nanti me jeles nangis air mata darah.

hahahaha jahat gila.

anish said...

hahaha ain! jgn buat me rasa serba salah! haha :))

little ain said...

@anish

hahahahaha. itulah tujuan sebenarnya.

kahkahkah.

kak anish, yours ni pon dah canteklahh. mau cantek gimana lagi dong? ;p

Anonymous said...

hahaha...kelakar la ain ni..boleh lupa plak kn..takpe2 esok ok..tak sabar nak meronggeng rokiah...hahahaha;)

Ali ridha said...

ringan dah blog ni.selepas ni jangan nak tambah widget yang memberatkan blog.pelawat mesti penyampah punya la.

little ain said...

@putrifayad

yeayyyy! jum jum :DD

little ain said...

@Ali ridha

heee baiklah :)

thank you, idea yang sangat bernas dan sangat membantu :)