kisah gosok gigi kami

Menu
.
Messaging
.
Conversations
.
**********

Nur' Ain Zulkefli : Ismail, siyes org malas nk gsok gg ni.

Ishmael Karim : Jgn la ambil mudah oral hyginene. Pls.

Nur' Ain Zulkefli : Upah utk gosok gg malam ni, chocolate lgkawi, eh?

Ishmael Karim : Floss, gosok gg, kumur ngan listerine bru dpt choc.

Nur' Ain Zulkefli : Betol?

Ishmael Karim : Aah.

Nur' Ain Zulkefli : Okay, org buat skrg.

***********

haha. comel gile kann? siyes semalam malas giloss nak gosok gigi. dan sebab malas tu lah, aku text ismail sebab aku tau, dia takkan pernah approve bila aku nak tido malas gosok gigi. dan sebab bila dia reply, buat aku jadi semangat nak bangun. dahla siap cakap 'pls'. itu short form, kalo full 'please', memang time tu jugak aku bangun. haha. ismail buat aku rasa macam bertanggungjawab nak gosok gigi every single night before go to bed. 

kami. semester bape, dah tak ingat. 
gambar dari album facebook ismail.

*messages yang dicopy dari conversation box henpon cap ayam sony ericsson c510 aku. 

p/s : gosok gigi sambil sengih sorang sorang. haha.


it's me, little ain~