kisah pagi yang indah

Selamat Pagi, Malaysia :)

pagi yang indah damai. aku bangun awal, mandi awal, gosok gigi awal, cuci muka awal, pendek kata semua awal. aku dan segala manusia, siswa/siswi semester lima Dpp Sime Darby berkumpul di Dewan Seroja untuk acara Marilah-Meng-Add-Dan-Drop-Subjek secara berjemaah. Grrrrr!

aku ngantok ni. lapar. pukol 0930 jap agi ada kelas yang aku TERPAKSA ponteng. pukol 1100 nanti ada midsem. pastu sekarang masih lagi dengan sabarnya menunggu portal untuk atleast, loading. ni tak, hampeh betol. dari pagi lagi, macam tu je lah.

dudok. masih dudok. dan dudok. on-kan facebook. masuk home, aku nampak ini :

dimaklumkan bahawa add drop budak2 semester 5 dan ke atas bukan lah pada hari ini.. tetapi pada hari rabu, 6hb.... tq.. sila lah telefon hea kalau anda masih2 ragu..

penipuan terbesar HEA!!! pihak bertanggungjawab mengatakan bahawa add drop semester 5 dan ke atas hanya boleh dilakukan pada hari rabu ini bersamaan 6hb.. tapi HEA memandai keluarkan dalam jadual add drop hari ni bersamaan 3hb... sakit hati tak???? bodoh!!!!!!

oke. ini sejenis apakah? HEA suka eh nak main gurau-gurau pulak.

it's me, little ain~

7 peeps' gossiping:

Aleen Aiden said...

mak aih,da nak ujung taun bru bwat add drop?pelik nih.hu3

little ain said...

ni add drop untuk jadual sem depan laa yang. korang addrop camane eh?

Lady SharpShouter said...

ala cian.teruk kan dorng nih.

btw lukisan L tuh mmg ngam. haha

[Miss Eriqa] said...

hehehe... yang.. cam kenal je ayat yg second tue.. hehehe... betul tue.. aku dah la ngantuk.. ponteng kelas law lak tu.. huhu...

little ain said...

lady sharpshouter
T_T tau takpe.

thank you menyinggah.

lin
huhu itu ayat kau. lupa pulak nk quote. vavavava

[Miss Eriqa] said...

wawa... memang aku dah agak dah pun itu ayat aku.. hahahahaha... sedey tak ain??? semangat gila nak wat add drop.. tiba2 tukar tarikh...

little ain said...

tau takpe. nampak gaya bangun awal lagi laaa rabu nih. tapi tak boleh ponteng kelas dah.