gay. gay. gay.

Assalamualaikum :)

heeee! haa ni apa kes tiba-tiba happy pulak kan? semalam macam tak betol dah rasanya aku ni. grrr! aku nak senyum, nak korang senyum jugak. huuuu korang mesti tengah senyum kaver gigi ni kan? miahaha :)

aku dah tak kuasa nak emo-emo ni, buat semak je. entry sedih macam orang mati suami apa hal. nanti orang nak ngorat aku pon takot, bantai ingat aku janda berhias, ye dak? miahahaha :)

semalam aku tanya makhluk ini pasal yang aku tengah sebok frust tak tahu ke benda semalam. hal simple pon boleh buat aku gelabah ayam. memang tak matang betol perangai macam nih. tapi betol la, aku janji dah tak nak jadi macam semalam. aku nak jadi aku yang dulu. ain yang sengal, suka sepak orang, takde perasaan dan a total GAY!


muchas grasias kepada makhluk itu yang telah menyedarkan aku bahawa aku ni memangla tak matang yang amat. bila aku baca balek apa yang beliau cakap, memang betol pon. betol yang amat. aku je yang memang tak pernah betol. T.T

arini aku bangun dengan penuh kesemangatan untuk buat addrop walaupon macam siput khinzir je portal tu loading. in fact memang tak boleh log in portal pon. tapi aku masih senyum dan gah berdiri. berkebaya biru ke kelas. dan sekarang dah balek, ponteng dua kelas. ngeeee~

aku janji finger cross takkan ada lagi entry sedih emo frust-macam-mati-suami-punya-version. i officially am GAY *again* starts from today. HAHAHAHA oke, itu statement bodoh.

have a great day :)

it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: