sekodeng untuk Butterscotch :)

hehe :) selamat petang!

eksaited nak menulis ni sebab dapat post entry dari bilik. uum zone signal excellent yang amat. HAHAHA what a miracle.

huhu mana tak miraclenya, sepanjang dua setengah tahun kat uum ni, dudok di bilik yang sama, rumet yang sama, mana la pernah hayat aku boleh access internet dari bilik. ni mesti kes dah takde orang kat sini, sume dah balek. tinggal aku dan beberapa ketol manusia saja yang berchenta kat uum ni.

perhatian, perenggan di bawah hanyalah untuk iklan sahaja. tak perlu bayar, boleh baca kalo rajen :)

selalu aku online tu pakai Krisnet *sejenis perkhidmatan wireless berbayar*, kena top up sepoloh hingget untuk dua puluh empat jam penggunaan sahaja. maksudnya, boleh log in, masukkan password segala kalo nak guna, then kalo rasa kaya sangat, jangan log out, biarkan je macam tu tamau pakai dah, boleh la log out kat pop out window tu. kat situ, adalah dia statekan how many minutes ramaining. then, boleh la siap-siapkan fulus untuk top up lagi.

:)

sebenarnya banyak lagi nak cakap, tapi dudok intai-intai thru tingkap tengok moto abang Emzek *bukan stalking ok* dah ada ke belom. aku nak beli Butterscotch, tak boleh lambat-lambat, nanti abes. tadi dah pegi, tapi tutop pulak. hish pegi mana entah makhluk Tuhan itu. so, since dia dah ada, aku nak turun beli jap. saja je nak jugak gedik post entry ni. hehehe 0___0

and oh, by the way, i'm fasting okay. the delicious Butterscotch is for supper and makan-bila-rasa-nak-menguyah purposes :)

i love Butterscotch!

it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: