semoga esok akan terang.

Alhamdulillah!

exam dah selesai. tak nak komplen apa-apa sebab banyak sangat soalan sama dengan latihan yang aku buat petang tadi, but still ada jugak yang salah. huuuu T_T careless.

Errrr...

sekarang aku tengah gelabah ayam. dapat satu berita yang masih lagi tak dapat dipastikan kesahihannya, dan tak pasti lagi kalo ni sebenarnya salah satu episod WAKENABEB ke, satu konspirasi "Hari Mengenakan Ain Sedunia" ke, esok April Fool ke apa.

tak tenang betoi ni. dah lepas satu, satu pulak. esok baru aku tau apa kejadah betol atau tak berita ni. aku harap aku bangun esok, suma ni hanyalah mimpi ngeri semata-mata.

aku lagi rela diorang suma berpakat kenakan aku je. kalo takkk, esok aku bakalan menjadi pembunuh bersiri.

Tuhan makbulkan doa hambanya yang dianiayai, kan? hahaha!

it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: