kembali

HAI!! *sengau tone*

adalah dengan ini, aku sangat gembira untuk meng-update cik belog ini. dah bersawang berkulat segala la kot. hahaha :) metafora lebih-lebih. ko memang ain.

herm. ape yang penting aku nak ceritakan kat sini adelah beberapa sebab apesal aku tak berape nak meng-update lately ni, walaupon takde orang tanye pon. gagaga :P

1. aku telah ke penang. melawat moon dan ikram.


2. sepulangnya dari penang, teros begegas besiap-siap ke anugerah dinner masum untuk medalist masum 2009.


3. selepas daripada itu, aku begegas pulak kemas baju untuk ke langkawi, untuk annual grand meeting dan annual grand dinner permata (persatuan mahasiswa anak terengganu)


4. sekembalinya aku dari langkawi, maka aku selamat berchenta pulak dengan notes segala untuk final pada 16hb, first paper iaitu Mergers and Acquisitions, which is fav subjek aku untuk sem ni, and paper course yang aku target A tapi sekarang macam dah kelam kelabu sikit.
huuuuu ):


5. sampaila ke pagi tadi, aku sudah selamat melepasi satu lagi paper yang bakal mencacatkan result aku sem ni, iaitu Business Law.

boleh aku cakap, betapa hektiknya minggu lepas bagi aku. semua keputusan untuk merantau adelah last minit. dahla waktu study week, aku sebok menghabeskan duit dan shopping cokelat banyak-banyak. selepas bahagia, aku menderita berchenta dengan final dan training untuk masum 2010. huuuu ):

itu lah citenye. sori sangat-sangat. memang aku tak sempat nak jenguk, dan bace citer terbaru tentang anda sume. tapi kepada yang masih lagi aktif meng-update, aku ucapkan tahniah kerana masih lagi sempat meluangkan mase. unlike me. kalah PM. gagagaga~ akan aku bace segala entry menarik anda sume lepas ni orait :)

anyway, aku masih lagi ingin aktif berbelog sebab aku suke. dan aku perasan, berlakunya pertambahan jumlah followers dalam belog aku ni. aku ucapkan berbanyak terima kaseh kerana sudi untuk singgah dan bace coretan mengarut aku ni haa.

until next time.

p/s: gambar-gambar yang di-upload disini adelah antara yang aku suke dan adelah yang terbaru dalam collection. more pictures in face book.

it's me, little ain~

1 peeps' gossiping:

little ain said...

owh. dah tau. rupenye dina adelah follower itu. thanks dina :)