kenapa.


terpanggil aku untuk post entry ni. walhal banyak lagi entry yang half-way tertulis,tapi aku tak publish.

dah lame aku dok pikir-pikir pasal mnde ni tau. it keeps bothering me tau. aku konpius beberapa minit.

it's about him. aku tataula ape yang actually dah jadi dekat die kan. aku risau. risau sebab dah lame kitorang tak contact, walhal aku dan die same-same online. tapi die tak tegor pon. last kitorang contact thru phone,sms'ing,mase tu 1st day puase. pastu dah takde. yang aku tau, die still kat malaysia,kuala lumpur. belom balek ke sane lagi. mase pose aritu,aku ingatkan die tak contact sebab die gi pose kat oversea. entahla,aku pon tak pasti.

aku terpikir jugak. aku ade buat salah ke? nak je aku tanye die,tapi itu bukanlah aku. Tuhan. entah kenapa aku sangat risau tiap kali pikir pasal die. padahal takde ape pon. aku percaye,aku sorang je yang tengah dok macam ni,walhal die rilek je kot. dulu, kalo bukak ym je, msti akan dapat offline msg die, tapi sekarang dah takde. ya Allah. sedeynye. apekah yang berlaku ni?

ape pon, aku berharap yang die oke kat sane. aku jugak berharap yang die akan bagitau aku bile die nak berlepas nanti. boleh aku bersenang ati sikit. kalo tak, aku hanya mampu doakan die selamat sepanjang perjalanan nanti.

it's me,little ain~

1 peeps' gossiping:

un said...

tanya la apa masalah dia.
mungkin dia tawar hati atau pape.
klu tak pun ada sebab lain.
jangan pendam sorang²,.

tanya direct je..