selamat berbuka puasa


diambil mase cuti aritu :)

post lagi.

arini buka pose agak meriah,ramai2 kat cafe makngah. pegi bazar pon same-same. ade fami,aizu,abg alep,meor,rumet aku and some other friends *malas nak mention*. dah lame tak lepak camni. mungkin sebab posa kot. lagi satu, mid term banyak sangat. bile dah jadi senior *lah sangat* ni, kelas pon tak banyak yang same. berterabur. jadi sume ade life masing-masing dah. tak sempat nak bertegor sapa. nak mesej pon takde mase. dekat, tapi rupenye sangat jauh.

jadi, that's why la kitorang bukak pose same-same arini. meor mule2 macam agak keberatan. aku tatau la asal kan. tapi last-last tu,die join jugak. *aku lega* aku tak nak ade ape-ape masalah dengan die. dan aku tak nak die pikir yang aku ade masalah dengan die.

aku makan dengan sangat banyaknye (teeettt macam tak bese makan banyak la pulak kan). nasi dagang yang tak macam dagang sangat plus popia basah fav aku plus air jambu batu kakak dengan abang yang panggil aku budak manja tuh *huhu ta boleh bla :P*

lupe pulak nak buat post pasal bukak posa kat kuala perlis dengan hardcore kelab go-kart uum last two days. nnti la, kalo ade mase *bukan berjanji dengan diri sendiri atau dengan sape-sape sebab nanti aku akan mungkir janji*. oke la diorang, not bad :) sangat happy dengan go-kart ni. aku pon rase macam boleh nak bagi komitmen sebab menda-menda macam ni adelah aku punye minat.

lepas raye akan pegi rafting kat gopeng, perak. sangat tak sabar. mende-mende ni aku dah bese buat mase aku dengan pioneer recreational club (PRC) dulu. huhu sangat tak sabar. banyak program yang go-kart akan buat lepas raye ni, so aku better siapkan sume esemen yang nak kene submit after raye ni cepat-cepat, bia boleh bersenang-lenang dan pegi ke gopeng dengan tenangnya *walaupon mase tu adelah beberapa ari before final aiyakkkk*..

rindu abah. rindu ibu. rindu semua.

selamat berbuasa kesayanganku sekalian :)

with love,
it's me,little ain~

0 peeps' gossiping: