ke-lazyan tahap malas


aku di uum sekarang. pagi tadi sampai. bas yang kami naek accident,tatau kat mane. aku pulak mamai tengah bangun tido mase tu sebab diorang jerit kuat sangat. pulak tu,sume yang kat dalam adalah girls. jadi memang jerit dan ade yang menangis sikit-sikit *ade ke menangis sikit-sikit?* cermin depan bas telah retak seribu.

aku malas nak cite banyak pasal accident tu. yang penting,aku dan kawan-kawan selamat. Alhamdulillah,takde ape yang jadi. kalo tak.. *nauzubillah,tamau aku pikir*

aku malas nak berblogging sekarang,banyak keje laa *antaranya tido :P* tapi sebab bro hyuuga suruh aku update blog,jadi aku update la jugak walau tadhe ape pon nak tulis. so bro,selamat membaca. hehe ^^

herm,banyak kot tp nantilah. aku nak buat entry pasal bukak pose kat rumah semalam. sangat best :) jugak pasal best friend aku,azri safirah abdullah dan mohd faris jamaludin yang telah berkunjung ke rumah aku pada hari selasa inggu lepas,dapat jugak die makan bubur kacang ijau. haih rindu mereka 2 org ni. parih parih,asalla tadhe rezeki die smbung study kat sini? *tak abes2 nak merungut pasal ni,stop it ain*

itu sahaja. selamat bersahur pagi esok kawan-kawan :)

it's me,little ain~



0 peeps' gossiping: