selamat untuk mereka :)


salam. huhu :) kene bgi salam dlu sbb lame dh x update blog ni. last time kak anish call aku,die suro aku update cepat2. huhu sorry ye kak anish. now i'm posting sumeting since i'm already in uum. erm,tadhe ape yg x best except for kengkawan aka jiran2 aku kene tuka bilik. wani,lin and julie. sedey gile kot. mcm rumet aku ate,"entertainment bagai ditarek2". huhu sedey gile bunyi die kan? haih,tp xpela. rezeki masing2. Alhamdulillah diorg x kene tuka kolej,still kt sn.

herm2 masuk arini dh genap seminggu best friends forever aku,azri safirah abdullah dengan mohd faris jamaludin tggalkan aku. i mean,diorg pon smbung study la. azri aka kak pirah,die abes matrik 2 tahun,then die gi upm,buat edu sains pertanian. parih plk,lpas abes form 6,die smbung sastera kt um. :( nak aku bgitau kt cni,aku rindu diorg sbb diorg spttnye ade kt cni dgn aku. wuhaaa perasan. zeri mgkin tak la kan,sbb die buat sains fizik kt matrik,so mestila die ta boleh dtg uum yg tadhe kene mngena dgn die. tp parih,wajib bgi die utk dtg kt cni dgn aku. die dh apply pengurusan teknologi uum 1st choice tau. tp entah knp rezeki die kt um. aku frust mnonggeng abes la mase die bgtau aku die dpt sane. haih *sigh*. aku igt lgi aku ckap dgn die kt telefon,aku bgtau die,aku akn bdoa tiap2 ari smpai 19hb result upu keluar,mtk2 die akn dudok dgn aku kt cn,tp xde rezeki aku. sob3 :(

dlm byk2 zaman yg aku pnah go thru,aku plg suke zaman sekolah menengah. sbb kwn2,hostel,cgu,persaingan,bla bla bla. mcm2. especially dgn adenye kwn2 mcm kak pirah,ain farhana dgn parih ni,aku happy betol zaman sekolah menegah dlu. jdi,sbb tu la aku harap sgt2 diorg akn dok cni. kalo mnde tu jdi,aku gerenti akn rse idop aku mcm dlu balek. aku gerenti akn dok bkepit je kwn2 aku ni haa. parih jamaludin,tgh buat mnde agknye skrg ni? 

dlu,mase aku mule2 nk register sem 1 uitm,aku sgt happy. zeri gi matrik gambang,parih di smk merchang form 6. parih tepon aku and he made a confession. hmm confession tu mgkin smpai skrg lgi kot. entahla,but i do hope so eventhough we'r bestfriends. and die pon ckap die sedey sbb aku nk gi uitm. huhu :( skrg,aku rse mnde yg same kot? dlu die sedey sbb aku tgglkan die,skrg bile die tgglkan aku,perasaan tu same ke ek? die dtg rumah aku,kitorg smbang2,die nmpak happy,aku tau tu. yelaa,aku pon happy jugak utk die. 

dlm ramai2 kwn lelaki yg aku ade,mohd faris bin jamaludin ni lah yg abah paling kenal sekali. kwn lelaki yg aku plg berani ajk dtg rumah ta kire raye ke,hari2 bese ke. sbb abah tau mse spm dlu,aku frust dgn die,sbb die sgt pndai dri aku. huhu :) jdi,abah selalu ambik tau psl die. pendek kate,abah senang dgn die. bile abah tau die dpt um,abah puji mcm2. hoho bapaku! parih parih,aku ta kire. mu kene jgk mari uum,melawat aku tau tau. punah angan2 aku. haih.

so,kpd kak pirah dgn parih. selamat menempuh alam baru la ek. idop baik2. kak pirah,take care tau. raye ni kite jumpe lgi oke. parih pon same,wajib olehmu utk dtg rumah aku. kalo mu x dtg,aku consider mu sombong mcm mu sokmo kate kt aku dlu. ahaha :) keep in touch dear friends. take care :)

with love,
it's me,little ain~ 

2 peeps' gossiping:

anish said...

hehe. da lame dak bace ur writing ni. hahaha~ ;P

p/s: ckp lame2 aritu ngn ain adelah sgt best ye ^^

mwa mwa!

little ain said...

maaf ya kak anishku.. sekarang baru stabil ckit life. dh start kuliah sume tu.

ahahah yap2.. smpai bateri abes. still byk lgi yang nak cakap. miss you very the much :) hahaha