post lgi. herm2,dh agk byk hari x online,sbb nk exam kal. huhu cuak gile. aku betol x confident. dhla x belaja lgi,sebok dgn training. 

oke,aku baru balik training. oleh krn esok exam kal,kak yu sngaje buat training pkol 3 supaya aku dgn kak hayat xde alsan utk x dtg training memandangkan arini last sbelom kitorg masuk kem 8hb ni. so,aku pegi training. arini kene lwan dgn kak fuziah. mcm agk best,cumenye sbb die mcm agk takot2 ckit since die dh lame x training. aku plk,x spttnye bagi die score aku lepas aku dh 'makan' die 5-0. omG,menyesal sgt tp xpela,die bdk baru. *mcm aku plk yg kejam*

semalam aku on the phone dgn meor,dgn agk lame. best jgk sesekali ckap dgn die. mgkin sbb aku tau.... entahla. die balek td,aku tggu die kt bustop naik bas maraliner,bas die mlm nnti pkol 10 kt changlun. aku balek training,pstu nmpak die dgn shahridwan tgh jlan nk tggu bas. jdi,sbb dh nmpak,aku pon tggu la utk die skali.

ujan agk lebat mse kt bustop td. kesian die,dhla brg agk byk. byk g kitorg ckap dlm phone smlam. die jnji nk bagi something kt aku kalo aku dpat gold,silver atau bronze masum nnti. aku akn bsggh utk itu. maksud aku,bukan utk something g die jnji tu,tp utk diri aku sndri. mgkinkah aku dpat silver ataupon gold yg mlayakkan aku utk ke sydney next sem? haih. *kate nk bsara*

siku aku injured terok. lilohoney kate,dh macam buah pelam yg dh tlalu masak,dh ta boleh mkan,boleh buang je. huhu :( kak eton,kak sue sume bising. die ckap aku x sygkan diri sndri. bukan begitu. entahla. aku tadhe jwpan utk itu. oleh krn tlalu saket smpai aku nk keringkan rmbut dgn towel pon ta boleh,aku pon pkse urut wlaopun aku tau kalo pecah darah smpai bgkak cmtu taleh urut,aku buat jgk. haih,cekal aku ni ghupenye. hehehe :) kpd kak shakirah,ain oke je tau. jgn marah2. InsyaAllah lepas masum ni ain bersara,takkan ade lgi entry saket2 oke. 

kpd sume yg akn exam kal esok,gud luck oke. aku pon taleh nk study sbnrnnye,sgt penat tp aku pksekan jugak sbb taleh tido. byk sgt gangguan. huhuhu :) 

it's me,little ain~

0 peeps' gossiping: