emosi emosi sekalian


post ke2 utk arini. sekali lgi dilanda emosi. wani tgglkan aku,ina juge. ups,abg alep jugak. haih,dugaan betol bgi aku. baru je td smbang2 dgn die,bceritera. skrg,mereka2 sume sudah xde. mujo lilohoney,afy dan kak sue ade lgi,bjuang utk business accounting. tp mereka juga bkal balek kg,6hb ni. dan aku bharap aku xkan ade utk tmankan lilohoney naek bas,mcm ape yg aku dh buat utk rumet dan wani. haih,emosi emosi ini telah b'maharajalela. tak patot dibiarkan. aku sgt independent. independent girl takkan sedih,takkan menangis. ingat tu!!

next part : cerite besh
aku abes marketing ptg td *sgt payah tuan2 dan puan2*. ibu dgn abah tepon td,tnye psl marketing. haih,haros dgn bsggh2 aku bcrite oke. huhu. 
so,lps balek makan dgn abg alep td,aku mmanjekan dri di katil. tgh aku dh almost nk tido tu,hp bunyi. kak hayat call. dgn soghe mamai,aku agkat. skali aku ckap "hello",mau mate aku tbeliak eh. amboi,sjk bile kak hayat ckap jerit2 dgn aku ni? sekali,ghupe2nye kak yu yg tepon oke. kihkihkih mau gak aku gelak. al-final,kak yu tepon aku lpas 2 hari aku x gi training,lepas kejadian 2 hari lepas. aku merajok,mmg pon. jdi aku mmg nk tggu kak yu pujok aku and i'm glad she did. walaupon die msih lgi ckap kuat2,tp skrg2nye aku dh tpujok. aku keras,die pon same. cume aku yg xnak mngalah. jdi,bile kak yu sbg coach dh sggp tepon aku utk gi training,jdi why not aku pon mngalah skali? buang segala ego,jgn smpai lgi tggi dri kepala,sbb at the end of the day,aku yg rugi,aku tau.

so,aku telah btraining dan bsakit-sakitan. itu shj~

it's me,little ain
 

0 peeps' gossiping: