muhasabah diri


aku post lagi. skrg suda agk lmbat,aku baru blik training,tp belom mndi bsame2 dgn cadbury hot choc yg sgt creamy ni *huhu*. tadhe sape kt dlm bilik,only me. rumet aku pegi camping td. spttnye aku pon pegi jgk tp oleh krn aku haros training,jdinye x bolehla *haih*. 

aku buat keje yg x gile td,mndi ujan. dh lame sgt kot x mndi,aku lupe bile last aku mndi ujan. yg psti,sem lepas tadhe,both sems pretesl pon tadhe. ujan lebat gile,slebat ujan di ati aku bbrp hari y lalu. but thank God,aku dh boleh get over mnde tu. 1 sbb aku msg dgn ibu td hahaha,mau gelak tp sygnye,kali ni taleh nk post msg2 kami,censored ye. lagi 1 sbb aku dh buat sesi kaunseling dgn kauselor merangkap abg kpd aku. org y aku pcaye boleh bimbing aku dan betolkan kalo ade kekurangan aku y nmpak dan x nmpak. 

aku baru dpt tau td y die pon akn gi camping jgk,so teros aku tepon die utk sesi temu jnji kami y ttangguh bbrp hari y lalu dan die tlh betolkan sgl kekhilafan aku,ketidaksenangan hati aku,kekusutan aku dan sgla ke ke yg laen. aku sgt lega *sigh of relief*. die buat aku sdar y aku sbnrnye s'org yg mature dri segi cara aku sndri dan x cukop dgn itu,die bgi bbrp contoh y mnunjukkan bhw aku adalah aku,org y bdikari. dan aku sedar y aku boleh buat sume tu,i can stand on my own feet. ta lupe jgk,aku dpt tau 1 perkara tntg meor. ahahaha =) Alhamdulillah tntg perkara itu,aku happy. abg alep,u are the best :)

byk y aku nk citer sbnrnye tp dh agk malas dan mengantok ye tuan2 dan puan2. kaki pon injured. esok kak yu kate training tp aku rse saket sgt sgt,jdi aku decide utk x pegi training. tp tatau la,ckap aku bkan bole pkai sgt. kate tanak pegi,last2 pegi jgk. smangat dh agk pudar ckit lpas pegi sabah aritu. haih,nilah manusia. mntang2 dh dpat silver aritu,teros aku rse malas nk training,pdahal stamina dh tadhe lgsg. ain, wake up. final exam and masum are just around the corner la! aku tabik spring kt nik ahmad arash krn semangat kental die tu. oleh krn die kalah kt sabah aritu, patah idong plk tuh, jdi die tgh brusaha lagi kuat utk buat y tbaek lgi. aku ucapkan syabas kpd beliaw. terima kaseh jgk  sbb rajen mlayan perangai aku y agk selalu angin pus pus bukan sepoi sepoi bahase ni. nk tido~

it's me,little ain~


0 peeps' gossiping: