am i not?


aku post lagi arini. entry berbau duka *haih haros ke?*. Tuhan sje yg tau. 

hmm,sbnrnye sgt payah utk aku ckap mnde ni dlam gaya bhasa yg mcm ni *huhu buat lawak utk dri sndr*. aku lebih sng crita tntg perasan dlm penulisan kreatif aku. sbb mcm tu lgi feel,lagi meaningful. mcm ape yg lilohoney ckap tntg entry aku sblom ni,die x pnh expect yg aku tulis mnde alah tu,all those flowery stuffs but yes,i did. cuma aku xpnh post mnde tu dlm mane2 social networks yg aku ade sbb itu adelah utk dri aku sndri. betol x lilohoney? kalo salah,please
 correct me ye dear?

aku adelah aku. aku xpnh nk jdi org lain. ape yg aku pkir,rse,ckap dan sume2 adelah aku pnye cara. smua org ade cara msing2 kan? and so do i. jadi,kalo ade org yg taleh trima dri aku yg mcm ni,fine. aku taleh pakse. rmai org ckap aku x matang,tp aku x kesah sbb nilah aku. but then,am i not mature enough to think whether org kt sekeliling aku ni tgh ambik ksempatan atas ketidaksempurnaan aku ni? entahla. i'm not really sure whether it is
 true or not. sesungguhnya Tuhan je yg lebih mngetahui. tp aku cube utk bfikir sepositif yg
 mgkin kt org sekeliling aku mcm ape yg Laksamana Sunan aku ckap, "berbaik sangkalah kepada semua org".

to sum up,i would like to apologize kalo2 la entry ni ade buat sape2 yg saket hati. bkan niat utk ckap mnde ni kt cni tp aku lgi x sggp nk cerita face to face,itu bkan cara aku. slagi aku boleh smpan,aku akn smpan. cuma aku mntk tlgla jge hati aku ckit sbb aku pon manusia biase,tahap kesabaran setiap manusia ade batasnye dan aku sgt2 tamau kalo thap tu dh x bertahap lgi dh.  

wajah burok aku lagi burok dari ni kot,kan lin?
sekian~

it's me,little ain~

0 peeps' gossiping: