shaye saket :(


arini aku x pgi kelas marketing
bukan sengaja tp aku betol2 x larat
malam training mcm bese
tp mlm td aku betol2 x tahan
terok dua2 siku aku ni kene belasah
aku mcm dh agk takot utk attack
sbb lebam2 ari isnin dgn khamis x ok lg
bukan stkat x ok,tp lagi terok

aku bgn pgi td
aku rs mcm xleh nk gerakkan siku kanan aku ni
nk iron baju pon ssh
dan aku pon rse mcm nk menanges,nk balik
mlm td aku nanges sorg kt foyer
saket beb
lebam kt lengan kanan aku btukar wrne lgi
dri merah jd biru
pastu dri biru jd turqoise
dri turqoise jd itam
smlm kne lgi
jdi lebam tu tuka wrne asl balik,fresh
jdi la merah balik

ksian mereka y salu kne mngadap aku ari2
rumet,wani,fayad,julie,kak wani
diorg dh x sggp nk tgk aku mcm ni
aku ksian kt diorg y kesiankan aku ni
tp nk buat camane
ni slh 1 dr komitmen
aku kalo boleh
nk mengelak dri jmpe diorg bile nk mndi
nnti diorg akn pndang dan ckap
"ksian ain"

hoho :)
xpe ain
kejap je ni
aku hrp dlm mase sminggu ni
aku boleh recover balik
then belasah balik mereka2 y pkol siku aku ni
hahahaha :))
siap la korang sume!

it's me,little ain~

0 peeps' gossiping: