ari yang x bape ok,tp ok jgk


ermm
aku nk start cite baru slpas bbrape ari aku x post ape2
arini,aku bgn agk lmbat sbb smlm tido pkol 3 plus2 laa
then,bgn around pkol 7.10 cmtu la
pstu smyg lmbat laa kan
*haish*
then,aku siap2 nk pgi kelas hbngan etnik
ahahahaha *nk gelak*
mcm bese,walaupon dh lmbat
aku beli jgk dutch lady milk coffee dgn sandwich kt blkg dkg 1
pstu pgi kelas kt dkg 3

kt luar dkg,aku nmpak ade dlm lebih kurg 10 org
aku buat x kisah je la
sekali aku nk masuk dewan kuliah tu
encik nizho pon ckap cmni
"dh2,boleh balik,jangan masuk kelas
anda telah mgganggu perlembagaan fasa 48"
*toing toing toing*
aku mcm....................
ooh ok
then,aku kuar dri dewan
omG! can you believe mcm mane beraninye aku mse tu
then aku pkir,kalo xmasuk skrg
mknenye mmg aku dh xkan boleh msuk kelas tu lgi
so aku beranikan diri
aku msuk lgi skali utk punch matrix kad aku
sume org pndang pelik gile
bygkan dewan kuliah 500 org!
sangat2 la berani
mujo jgk aku ni xde la pemalu sgt
drpd aku malu pgi kelas sia2
dh la xleh msuk kelas,xpunch plk tuh
baik aku nekad,masuk dlm then punch
abes cite
kalo tau camni,aku xbgn awl pgi td
*sigh*


tp yg best pasal x masuk kelas arini
aku dpat kawan baru
which is a law student
a guy
chinese look
beautiful skin
and
handsome one
hahahahaha :)
kitorg smbang2 kt luar tuh
then die ckap ckit2 psl die
he's from kachi,colgis
then,die mtk tlg aku submit esemen die
btw,die ade ckap die nk nombor tepon aku
tp henpon die off teros
xde bateri lgsg
aku pulak ade je hp kt tgn
cumenye aku buat diam je
xnak bgi nom kt die
kalo die nk aku lah ambik nom die kan
*thank God*
tp kan,rse mcm rugi jgk
*toing toing gatal*

hmm tu je la kot
skrg aku dlm kelas puan syahrina
asas keusahawanan
tp dok taip blog ni
pnye la x sabar nk cite psl die
and
1st experience,1st time aku kne halau dri kelas
OmG!!
dah la kt depan grup nik ahmad arash lk tuh!
ain2,shengal:)

it's me,little ain~

0 peeps' gossiping: