quick update #2


abaikan sebijik komen sesat di situ :)

klik untuk tumbesaran.


isk isk. nampak tak? kau orang nampak tak encik adam cakap ape tu? okay, sekarang aku dah cuak gila. beliau punya expectation kat aku macam setinggi gunung everest. i mean, bukan aku je lah. untuk semua especially bba logistics students. kan aku dah cakap kat previous entry encik adam memang buat student search, cari sape yang register for his class. scarry kan?  haaa seriously no play play lah when he starts talking about pressure because surely it's gonna be tough, it's not gonna be easy at all. tapi encik adam puts his trust on me. he believes i can handle the pressure. huuu he's a killer lecturer you know. even sdg pon ada yang fail kalo tak datang last meeting tau. seriously aku susah nak tolak offer ni, tapi aku tau payah. payah subjek ni. aku takleh main main sem depan, aku kena dapat 3.8 tau. ni bukan hangat hangat taik ayam. ni azam aku buat untuk abah. aku niat ni sebagai hadiah untuk abah, dan Allah tentunya. isk isk. bukan dilemma. tapi entahlah. 

selamat malam, semua.

it's me, little ain~

0 peeps' gossiping: