sengalness me

Assalamualaikum readers. 

herm. semalam aku emo. sungguh. post kat twitter, post kat facebook. macam ape je kan? ouhhh terserlah ketidakmatangan di situ. then, bangun pagi ni, aku senyum sorang sorang. aku realize. again. yang aku tak patot nak emo ni. ingatkan dah berubah. tapi still macam ni kan? so, bangun pagi ni dengan semangat yang baru. aku takkan goyah lagi. tak nak la emo emo ni, tak kisah la berpasal ke, tak berpasal ke. dah besar ni kan. burok bebenau perangainya kalo macam gini. tadi ingat nak post pasal mende ni kat dalam cik belog lagi satu, tapi tak jadi lah. malas nak baca balek. lagi satu, bila dah besar  (read : tua) esok esok, aku mesti gelak kat diri sendiri sebab tulis post yang entah hape hape macam tu. hahaha. ain oo ain. sila matang sekarang. 

******

"The whole world steps aside for the woman who knows where she is going."

- Twitter, The Single Woman. 




bye! :)

it's me, little ain~