the irony

“It hurts to love someone and not be loved in return, but what is the most painful is to love someone and never find the courage to let the person knows how you feel.”
-Unkown

haha :)

picture di Thailand.

xoxo

it's me, little ain~

8 peeps' gossiping:

Heidi Shafiq said...

ain.. ko cabut patung naga tu bwk blk m'sia.. aku nk wat hadiah besday tuk mak aku..

little ain said...

hahahaha :) ye ke nak? mau gak tekejot mak kamu nanti. ngeee~

ini kecik je. ade lagi yang besar tau, tengok sini eh http://www.facebook.com/album.php?aid=46270&id=1457335808

pastu pilih nak mane satu. hehe :)

AJ Nismihan said...

akhirnya kamu akan sedar; bukan semua yang terbaik pada mata silam kita adalah terbaik untuk kita.

sebaliknya, setiap satu sejarah yang terakam semalam adalah satu sinar buat esok yang lebik baik dihias bungkus cantik untuk kita peluk kemas-kemas dan penuh mesra jiwa.

dan kamu kena yakin satu; bukan semua yang kita buang hari ini hilang dalam kusam pandang, tapi ada saja yang pulang balik pada kita dengan lebih indah cantum bunga-bunga pelangi

semua itu bukan kita yang atur, tapi kita kena akur dan patuh dengan benar yakin Allah itu Maha Mengetahui

dan nanti

baru kita sedar

"Alhamdulillah, syukur dulu itu yang aku pilih"
sambil tersenyum kecil yang cukup manis di luar sedar.

trust me, you will!

little ain said...

dan ain pasti, itu yang akan berlaku.

kerana Allah itu Maha Mengetahui.

terima kasih banyak banyak :)

AJ Nismihan said...

ah, bukan apa-apa pun.
aku cuma pesan, supaya esok lusa ada yang berpesan kebaikan kepada puteri dan putera aku yang lain.

hidup ini kan belum ada yang kekal, dan pasti aku berharap yang esok lusa ada kebaikan yang aku tinggal mampu selimutkan putera puteri aku dari kesejukan emosi dan rohani.

itu saja.

jadi,
untuk little ain yang pasti jadi little ain sampai bila bila, kena lah kuat juga

*senyum*

little ain said...

InsyaAllah..

i'll do my very best.

hehe :) ain akan kuat, physically, mentally and emotionally. harus kuat, dan tak mudah rebah.

semoga pengalaman hari hari semalam dapat dijadikan panduan untuk lebih bersedia di masa yang akan datang.

semoga.

:)

AJ Nismihan said...

dan percayalah, memiliki seorang sahabat yang cukup-cukup rapat dan menyenangkan adalah satu nikmat yang cukup-cukup indah.

dan lebih manis.

i prefer to stay with that scope rather than bring the subject to love circle in which we understood they involve heavily in significant change of emotion and approach.
be the best friend forever for the one who deserved; and Allah will arrange the best for you in every moment.

trust me.
if that best friend end up turn to be the best partner to life with; Allah will only turn the table at the right time and place.
if not; then you have nothing to lost and the rainbow will still bring the colour as bring as yesterday.

*smile*

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

memang selama ni saya sorok apa yang saya rasa dari awak