tak logik kuasa lapan

morning people :)


semalam adalah yang paling tak boleh bla. tido dalam keadaan sedikit takot for the start, sebab rumet dah balek. semalam anta dia naik bas kat changlun. sob sob sob T______T huhu gedik pulak nak saketmental sentimental pagi-pagi ni. walhal kalo rumet ada, gadoh je. miahahaha :))

dalam takot, letak kepala atas bantal, sumbat telinga dengan earphone, tak sampai lima minit, terus zzZZZZzzzz.

elok tengah tido, ada orang kejutkan aku, katanya ajak pegi tengok Konsert Justin Bieber kat Bukit Jalil. dengan mamai, aku bangun. punyela tekejot aku tengok si penjenayah bersiri masuk bilik aku. nak tau tak sapa? mamat ni haaa..


shane west seh!! kot ye pon dia tau aku memang suka dia sebab dia sejibik-jibik macam Intec Boy aku tuh, dan-dan dia masuk bilik aku, ajak pegi Konsert Justin Bieber.

entah camano aku pon tatau, elok pulak dia pegang tangan aku jalan-jalan kat Bukit Jalil tuh *dia pegang tangan aku. aku ulang balek, tangan aku!* kot ye pon aku rindu betol nak jumpa dengan Intec Boy tu, melampau la sampai pegang-pegang kan.

sampai kat satu gate yang aku rasa wujud-masa-tu-je-lah-punya-version, kitorang tunggu Justin Bieber masuk dalam stadium. bapak ramai manusia kat situ. memang sooo not me la kan kalo nak pegi tempat-tempat sesak macam tu, memang aku tak boleh. tiba-tiba si Shane West tu hilang. aduyai!! dahla masuk bilik aku, kidnapped aku bawak pegi tempat lagho macam ni, kalo abah tau, memang akulah manusia yang akan mintak dipengsankan kat situ jugak.

keluar pulak satu scene lain, aku dudok depan stage tengok si Justin dok memekak menyanyi. memang comel seh. diakui la itu kan. sebelah aku si Shane West tengah makan popcorn. haila haila haila. bertuah betoi. jadi, aku assume masa dia ghaib di tengah-tengah kebanjiran manusia tadi tu sebab dia gi beli popcorn la kot. macam nak tengok wayang je gayanya.


part yang paling tak boleh bla yang amat kuasa lapan belas, Justin Bieber suruh aku nyanyi dengan dia *Tuhan, berkatilah aku di bulan puasa ni*. si Shane West apa lagi, mana nak kasi awek dia kat orang lain. ecececece poyo la kau! dalam kepala otak aku, dia bukan Shane West, tapi si Intec Boy. kui kui kui.

sempat main tarik-tarik tangan aku macam tarik tali je. kot ye pon, negotiate la elok-elok. hahaha! dahla si Shane West tu tough yang amat, compared dengan Justin Bieber si comel, apa la sangat budak-budak, mau gak aku jatuh bedebuk macam nangka burok atas lantai tu.

teros aku tekejot, lalu bangun sebab bunyi Sony Ericsson kesayangan jatuh bedebuk(-debuk), iPod pon tak produce sebarang bunyi yang menyenangkan, ingatkan bateri dah abes, ghupanya earphone dah tertanggal. huuuuu :) punyala eksaited nak nyanyi dengan Justin Bieber.

kutip henpon, tengok jam, dah pukoi enam dua puluh. jawabnya, memang tak sahur la kan. aku bangun bersila atas katil, pikir balek pasal mimpi tadi. apesal mimpi tu tak tambah lagi perisa lain yang best sikit. aku berharap untuk jumpa dengan mamat Jacob yang hottt nk matiii tu. boleh histeria tipu-tipu tengok dia depan mata, thou dalam mimpi je. haih. keja nak overacting je kan. hahahaha!



*sambil ketok kepala dengan bateri laptop*
tengoklah makhluk ini. Taylor Lautner hensem yang amat seh!! aku tataula kalo betoi aku jumpa dengan dia, memang boleh pengsan berkali-kali ni. boleh buat alasan suruh dia angkat kan. hahaha!

pendek kata, mimpi semalam memang tak boleh diterima logik akal. nak kata aku berangan bukan-bukan, memang tak langsung. kecuali tentang sesuatu itu, yang aku postkan dalam entry semalam sebelom tido. tapi terpisah jauh langit dengan kerak bumi, takkan ada kena mengena pon. mainan as-Syaitonirojimm betoi.

..................................................................

dahla, banyak sangat pikir menda tak berfaedah arini. aku patot mandi sekarang, ready mentally and physically untuk keluar bershopping spree novel kat alor star, alone :) tak nak terserempak dengan Yong jap agi. kang dia tak bagi aku jalan sorang-sorang. semoga aku selamat pulang ke uum.

akan menulis lagi, later.
good day, everyone! :)

p/s : terima kasih Inchek Google for the nice pictures *malas nak buat APA style*

it's me, little ain~

8 peeps' gossiping:

sHa said...

cheiitt. ni la akibat dari banyak sangat berangann.

tp, best kan kalo tiap2 mlm mimpi cmtuh?

miahahaha :p

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

jangan dua kan aku

little ain said...

akak
hahaha :) tau takpe. kes takot punye pasal, last sekali tido mimpi best teros.

brutal solo
ni dah masuk mentigakan tau. hahahaha

anish said...

weeehhhhhh same cm intec boy! hehe. :)

hamzah ian said...

hahaahah.. laki melayu???

little ain said...

kak anish
aah. same kan? huuu rindu die... tapi dahjanji nak buat entry terakhir, tamau pikir pasal die lagi.

inchek hamzah
maksud kamu Intec Boy tu ke? aah, melayu. rasanya kelantanese kot.

anish said...

haha. dah2. keep mving ahead! ^^

little ain said...

huhu :) okeh okeh okeh!