s t o r y


aku post lagi entry baru setelah bbrapa hari x post ape2. byk nk ckap cume x sempat. ade skali tu aku tgh elok2 dok taip,tibe2 sume dissapear. haih,geram jgk aku dgn mnde alah sengal ni.

semalam lebih kurg pkol 2 pagi,aku dgn rumet balik dari dewan,tlg abg alep cuci dewan utk smyg bjemaah malam ni. aku tido lebih kurg pkol 4 setengah,buat math,tutorial 4. *huhu,da abes silibus tp aku baru nk buat tuto 4* semalam jgk aku gi dkg,nk jumpe lectrer ib,dgn alasan nk bagi surat pelepasan aku x pegi kuliah last die sbb aku kt sabah mase tu tp walhal aku nk mtk tips sbnrnye. manelah tahu kalo kite jmpe die personally,then die akn bmurah ati,ckit who knows kan. but then, she wasnt in her room. then i went to the library. it was raining heavily and i dont have umbrella with me since ismail is the one who always bring the umbrella and umbrell me *kah3 ini broken english kah?* ampun ampun. 

dlm library sgt sejuk oke. then,i decided to step out from the library because i cudnt stand it. then,i walked towards varsity mall to wait for the rain to stop. then,aku nmpak kt mall tu ade bihun sup and nasi ayam. aku mmg nk makan nasi ayam mak ngah actually. aku pon text mira,aku tnye die kt mane. just in case kalo die ade kt mall,bole tumpang payong. unfortunately, die kt bilik. tp die ckap nk anta payong sbb die tau aku kene flu. then aku ckap,xpayah. aku jnji akn start jalan bile ujan betol2 dh serik. pastu kan,ujan pon serikla (tp mira ckap xserik lgsg). aku nk cepat2 jalan sbb aku takot nnti aku akn mkan kt mall,tp aku x suke sgt sbnrnye makan kt ctu. then,aku lari2 nk balik,tibe2 ujan turun dgn selebat2nye. smpai aku x nmpak rumah kenu kt seberang tasek. MasyaAllah~

bile smpai bilik je,1st thing y aku buat,aku ckap kt mira "rumet,jangan marah,ujan dh serik td". mira pndang aku mcm nk mkan aku. hoho,agk cuak sbnrnye. pstu aku ckap2 ckit,bodek2 ckit,then sume ok. nk makan nasi aym pon dh xbole sbb basah abes. luckily i have my lovely bonita leather handbag,xdela bocor masuk air beg aku. lepas tu aku mndi,dgn harapan nk gi makan nasi aym. mira tgh study statistic,so aku xnak sshkan die. aku cube tepon ismail,mtk die tmankan,tp die x agkat *die mmg nk kene. pstu mira ckap die nk tmankan jgk,tp aku xnak. then,aku end up tido kt situ dlm keadaan lapar sob sob sob.

tp malam td,aku bole jgk mkan nasi aym kt cafe mak ngah *Alhamdulillah*. kalo x,aku nk gi gegar bilik ismail sbb die x agkt phone. nk gegar jgk cafe mak ngah sbb nasi aym dh abes *huhu* 

malam ni haros pegi training,sbb kak yu akn ckap name2 y layak pegi masum 24 smpai 28hb 5 ni. aku bharap aku tpilih,in the same time aku cuak jgk. masum kot.. haih,xtaula bape kali lawan baru lepas bronze. ape2 je lah,yg penting,usaha~

it's me,little ain~  

0 peeps' gossiping: