harus ke *annoyed*


1st thing nk cakap
ni tuk lilohoney
ain : yay,ain dh agk active berblogging skrg ni lilohoney tayunk
agk hari2 update sbb krisnet ade lgi
ahahaha:))

ok,baeklah
aku nk ckap psl arini yg agk penat dgn mggu yg hectic
pgi td aku abes class merketing
mcm bese akn mkan dgn abg alep
tp die xdtg kelass,jdi aku sruh die tggu kt cafe
bile aku smpai cafe,aku nmpak *die* dgn kwn2 kami dok sembang
aku pon join la smbil2 tggu abg alep

aku bg salam,of course la sume jwb
*muslims kot*
then,aku duk dpan die
dgn harapan die akn tegor aku since dh agk lame kitorg x smbang
tp kan,aku
kecewa sgt
mnde yg aku harap,xjdi lgsg
dh la x jdi,aku frust plk tuh
*die*,didnt even say hello to me
didnt even look at me
didnt even care that i was there,sitting in front of him
*ting ting ting*
aku diam,aku tggu,aku cube sabar

tp,sume org dh tgglkan meja tu kcuali kerol
then,aku rse mcm
the pond inside me ni cume tggu mse nk pecah
i couldnt help it and i end up crying there
kerol tkejot gile
die tnye asal tp aku xleh cite kt die sbb die xtau ape2
aku cume cite kt org yg aku caye je and abg alep are one of them
aku terase ati
sangat sangat sangat
reason : because he's a friend of mine

orait
then,abg alep dtg
die tnye asl?
aku pon jwb la sbb abg alep mmg dh sedia mklum psl die tuh
hoho *part best* ni
abg alep tu kan,bese la die
instead of console aku,die akn cube bgi kesedaran kt aku
di mana akn buat aku jdi lgi sedih sbb die cube nk bgi aku pkir ckit
ape yg die ckp tu mmg ade betol,x dinafikan
cume aku rse aku perlu nanges utk kali ni
sbb it has been 2 weeks *die* buat gini kt aku

he's trying to avoid me
it's obvious beb
die dh tanak kwn dgn aku lgi,pndek kate
omG! tolongla
immature betol
geram betol aku ni haaaa
abg alep ckp,ilang kwn
xsemestinya kite xkan dpt 10 sahabat
betol
ilang sahabat,xsemestinya kita boleh dpt 10 kwn
sgt betol

jdi,aku dh buat keputusan
aku xkan cube lgi
xkan berusaha utk cube nk pulihkan balik hbngan kitorg
sbb die,bukan setakat x cube
malah,die jauhkan dri aku lgi
jdi,ats sbb mnde aku harus berusaha?
aku,org yg sgt skit sifat sabar
aku,org yg kuat marah
jdi,sblm aku jmpe die dan mtk explanation utk sume ni
aku better diam
mgkin ni the best way
*sigh*

sedih betol
sbb tu lah aku sygkan frenship
jgn rosakkan frenship ni dgn mnde2 yg xpatot
*nasihat ni ditujukan kpd dri sndri*
tp kalo mnde dh ditakdirkan,kite mmg xleh nk halang
aku terima dgn ati tbuka
cume kalo boleh,nk elak sgt2
*xtau la kwn2 tau ke x mksud tsirat ayt ni*
die die die die
ats name seorg kwn die tuh
sgt betol
aku memerlukan shabat

nasihat utk dri sndri :
ain,jgn jdi mcm ni tau
jgn rosakkan frenship dgn mnde yg x perlu
jangan jangan jangan
*kalo boleh,elakkan*
letih kot pkir sume ni
mnde yg aku xjdikan priority aku
jdi jgn serabut
yg pnting,aku igt abah dgn ibu
org yg buat aku rse lebih bsemangat utk terus belajo kt uum ni
utk lebih bsyukur,lebih tahu mhargai
aku ade sume,lengkap
kwn2 yg syg aku *ahahaha*
sgt pasti tentang itu
jdi gunekan kelebihan tu dgn sebetolnye
peace :)

it's me,little ain~

3 peeps' gossiping:

LiLohOnEy said...
This comment has been removed by the author.
LiLohOnEy said...

hehe..

tenkiuw ya ;p

err...

abg alep..???

little ain said...

u are most welcome dear..
hurm2,,abg alep..
ahahaha :)